28 Mart 2016 Pazartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 35

bir süredir O. nu pek düşünmüyorum. sanki uzunca bir süredir rüyamda da görmedim. demek ki insan unutuyor; dağılıyor, mahvoluyor, artık kendini tanıyamıyor, hiçbir zaman eskisi gibi olamıyor, saflığını kaybediyor, buruk bir gülümseyiş kazanıyor, yarası oluyor.. ama onu geride bırakıp bir başkasına tutulabiliyor. acaba o olsaydı yine de dr dan etkilenir miydim?

neden böyle sorular soruyorsun kendine? hem dr a hem de O.na karşı kendini kötü hissetmek hoşuna mı gidiyor? defalarca kadınım değilsin dedi. başkalarıyla sevişmek istiyorum dedi. başkalarıyla sevişti. yapılmaması gereken her şeyi yaptı. şimdi aradan bir sene geçtikten sonra sen birinden hoşlanıyorsan bundan ona ne.

ama yine de..
nerdesin? ne yapıyorsun? seviyor musun birini? aklına geliyor muyum? seni terk etmişim gibi hissediyor musun? hissetme nolur. sen beni istemezken ve ben yaralıyken, hala seni geride bırakamamışken nasıl arayayım seni? seni geride bıraktıktan sonra da arayamam seni. neden arayayayım?

geçmişte bir şeyler yaşadığın insanlarla arkadaş kalma konusuna artık olumsuz bakıyorum. dünyada insan mı yok ki onunla arkadaş kalasın. kaldı ki o kişi senin kıymetini bilmiyorsa, o kişinin yanında kendini rahat hissetmiyorsan, siktir et gitsin. maden eski bir hukuk var aranızda. o hukuka uygun davransın. bu sözlerim okb li olan o mal'a. zamanında nasıl da bir bok sanmıştım seni. o zamanlar bir kadını sevdiğini söyler dururdun. beni o kadından dolayı sevmiyorsun sanıyordum. benden sonra başka başka birilerini sevebildin oysaki. benim için kılını bile kıpırdatmazken bir başkası için başka bir şehre bile gittin. siktir git ya. hakkatten bi siktir git. inanmıştım, güvenmiştim sana. beni yarı yolda bırakmazsın sanmıştım. beni sarıp sarmalarsın, yanında güvende olurum sanmıştım. böyle göt olduğunu bilsem zamanında kendimi sana bırakır mıydım? tam olarak şu yüzden sana kızgınım diyemiycem.
fakat seninle arkadaşça bir paylaşımımız olduğunu sanmıyorum. birer arkadaş değiliz biz. bir yığın insana selam veriyorsun. ben de onlardan biriyim sadece. hiçbir özelliğim yok senin için. benim içinse güya senin bir özelliğin vardı. neyse ya. selam verir geçerim. illa birileriyle aramın kötü olmasına gerek yok.

ayrıca yanındaki insanların hepsi mi ağır derece de patolojik? ne biçim insanları çekiyorsun böyle kendine.

ama sonuçta; şükürler olsun ki çıkmışsın hayatımdan. yıllarca bir şey yaşadıktan sonra bu kafaya ulaşsaydım epeyce üzücü olurdu benim için.

bu da gariban tesellisi mi yoksa.. (28-03-16, 23.27)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder