14 Mart 2016 Pazartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 24

Rüyamda gördüm O. nu. Görmüyordu beni. Görünmez miydim? Yok hayır görmüyordu beni. Hani seni hiç bilmeyen, tanımayan biri dönüp de senin olduğun tarafa bakmaz ya. Öyle bir görmemeydi onunkisi. Yanında insanlar vardı. Rahattı. Bense her zaman gibi kasılmıştım. "Çok güzel, O. yok diye dr var" gibi bir şeyler düşündüm. Yine an an O. na baktım, daha doğrusu gözlerimi alamadım O.ndan.
Niye böyle bir rüya gördüm ki şimdi? Çünkü bir başkasını düşünmeye başladım, dolayısıyla o bunu bilse beni ignore edeceğini düşünüyorum. Aynı zamanda dr. la O.nu kıyaslıyorum kafamda. Bu durumda hem O. na "aslında seni istiyordum, sen beni istemedin diye dr. a sardım" deme hakkım oluyor. Hem de dr. a "bak senden önce birini şöyle şöyle seviyordum, şimdi sen geldin ve sadece sen varsın" deme hakkım var. Aynı zamanda O.nu düşündükçe dr. a karşı unstable davranıcam. Bu durumda da ya onu iticem kendimden, ya da bana yaklaşacak. Ben her ilişkimde unstable ım nasılsa, bu yeni bir şey değil benim için.
Neyse ne. O. yok artık. Bunu kabullendim. O olsaydı da dr. dan etkilenirdim, tıpkı anlam mühendisimizin ilgisinin hoşuma gitmesi gibi. Bu yüzden iyi ki O. yok. Çünkü ikimiz içinde zor bir durum olurdu dr un varlığı. Ya O.ndan ayrılırdım, ya da dr. dan etkilenmemek için elimden geleni yapardım.
Gerçi neden bu kadar üstüme geliyorum ki. Belki O. hayatımda olsa dr u hiç görmüycekti gözüm. Sonuçta biri benim hayatımda olduğunda o kişiye gayet sadık oluyorum.

-*-*-*

Dr. un dediği gibi yoksa ruhsuz muyum ben? Silkelen ve kendine gel. Sana biri böyle söylüyor ve sen kendinden şüpheye mi düşüyorsun? Ona göre ya ruhsuzsundur ya da değilsindir. Onun dünyası "ya o ya bu" şeklinde iki kutupta. Sen hayata öyle bakmıyorsun ki. Herhangi bir anda ruhsuz olabilirsin. Bu komple ruhsuz yapmaz seni. Kaldı ki o anda sana ruhsuz dedi. Ama senin onun yanında heyecanlandığının farkında değildi, senin söylediği şeyleri process edemediğini bilmiyordu. Yani takma böyle şeyleri. Ve dr a bu kadar anlam yükleme. Tamam, gördün işte, birinden hoşlanabiliyormuşsun. Bunu kanıtladın kendine. Bu yüzden burda kesebilirsin her şeyi. Sonuçta O.nun da kendinin de hayatını zehir etmene gerek yok. Belki adam ciddi düşnüyor, belki piçin önde geleni. (Ki öyle olmadığı çok belli. Hem bakışlarından, hem bakışlarını kaçırmasından, hem de yanımda hatun muhabbeti yapacak kadar salak olmasından..) Ama kafa olarak muhtemelen iki ayrı uçtasınız. Yahu bu devirde futbola bu kadar fanatik insan mı kaldı? Futboldan hoşlanan biri hiç girmedi hayatıma, arkadaş olarak bile. Öyle birini hakkatten hatırlamıyorum. Sanırım ilkokul, ortaokulda karşılaştım en son öyle kişilerle.
Güzelim sen fazla komplikesin, herhangi biri değilsin. O da çok düz. Nasıl yapçaksınız birlikte. Bir de öyle ya da böyle hayatta bir tarafta oluyoruz ve onun olduğu tarafla senin tarafın çok farklı.

-*-*-*

Yine aynı şey oluyor. Birinden çok hoşlanıyorum. Ama onu bir daha görmemek istiyorum. O kişiden uzaklaşmak istiyorum. Şimdiye kadar bunu eyleme çok fazla dökmedim. Döktüğümdeyse devamını getirmedim. Ama kafasal olarak "ortadan kaybolsam mı" diye geçiriyorum. Ben yaşıyorum bunu, ama karşı tarafın benim bu sürecimden haberi olmuyor ve kafamdan geçirdiklerim ona karşı tavrıma da yansıyordur kesin ve sonuçta yine unstable oluyorum.

-*-*-*

Hayat çok zor benim için. (14-03-16, 10.42)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder