5 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 12

Ayrılırken ki bakışı diğer insanlara baktığı zamanlardaki bakışına benzemiyordu. Başka bir şey vardı o bakışta. Sanki gittiğime üzüldü. Mesleği gereği duygularını ele vermemesi gerekmez mi? Ama o ele verdi. Önümüzdeki haftadan hem korkuyorum, hem de bir an önce onu görmek istiyorum. Ya etik kısmı daha ağır basarsa ve bana kötü davranırsa. Off çok zor bir durum. belki de bir daha gitmemeliyim yanına. Belki bu hafta değil bir sonraki hafta yanına gitmeliyim. Böylelikle hem hayal kırıklığına uğrayacak, hem de bir sonraki gidişimde daha değerli olucam onun için. Ama tabi bu arada beni başkalarının yanında görmemesi gerekir. Ne kadar da komplike işler tüm bunlar. Yanına gidip "arkadaş seninle birlikte olmak istiyorum, uzun uzun sana bakmak istiyorum, fakat seninle bir ilişki düşünmüyorum, zira kafasal olarak birbirimizin zıttı olabiliriz" demek isterdim. Ama nasıl diycem. 2-3 yıl önce "senden hoşlanmıştım" dediğim çocuğun tepkisizliği "ben mi buna yol açtım" gibi bir şeyler demesi. Sanki bana acayip yakın davranıp sonra birden uzaklaşan o değilmiş gibi. Sanki kendi başıma gelin güvey olmuşum gibi. Hem sonra mailleştiğim o güzel yüzlü çocuk. Ona açıldım da ne oldu. Yine ters tepti. Bir kere daha benzer şeyleri yaşamak istemiyorum. 
Neticede şunu gördüm ki hala bir başkasının gözlerine bakıp gülebiliyorum, bir başkasına hayranlıkla bakabiliyorum. Önemli olan bu. Gerisi teferruat. (05-03-16, 17.30) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder