2 Mart 2016 Çarşamba

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 6

Hayat çok garip bize yapılmasını istemediğimiz şeyleri veya geçmişte başımıza gelmiş ve canımızı sıkan şeyleri biz bir şekilde başkasına yapıyoruz ve yağ gibi üste çıkıyoruz. Bile isteye senin canını yakmayı neden isteyeyim? Aklına gelen tek çözüm beni gördüğünde bana selam vermemek ve konuşmamak mı? Böyle mi cezalandırıyorsun beni? Duyguların incindi, başına çok kötü bir şey geldi vs. ve tüm bunlara rağmen ben nasıl anlamam dimi seni? Beni neden dinlemiyorsun? Neden kendimi açıklamama izin vermiyorsun? Beni hiç umursamıyor olabilirsin, eyvallah. Ama bir gün selam verirken bir sonraki gün selam vermemek.. Velhasıl açıkçası ben seni çok umursamıyorum. Ama yanında vakit geçirmek hoşuma gidiyor. Ama daha bir hafta önce konuştuğum bir insanı da üzmek istemem yahu. Beni hiç dinleme gereği duymadan bana dair bir hüküm veriyorsan sen bilirsin.

-*-*

Bir de grup halinde hareket etmek nedir ya? Ortamda sen yokken sana dair bir şeyler konuşuluyor ve sana dair bir karar veriliyor, sonrasında seni gördüklerinde selam vermiyorlar vs. Ne garip bir durummuş yahu. (02-03-16, 13.38)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder