12 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 22

Ben de kendime heyecandan mal gibi davrandım, aklıma söyliycek bir şey gelmedi diyordum. Farkediyorum ki o benden daha mal. "Pencereleri açabilir miyiz" dedim, ben kendim açarım sanıyordum, dr hızlıca ayağa kalkıp açtı, o esnada sıcak oldu dimi dedi. Sonra perdeyi de kapatabilir miyiz dedim, dönüp bir baktı gibi bana, sonra kapattı ve yanlış hatırlamıyorsam gözüme güneş girip girmediğini check etti.
Çok saçma değil mi. Koskaca dr sun. İstediğinde gelenlere göt gibi davranıyorsun ama sözümü emir bilip ayağa fırladın. Emir-komutaya bu kadar maruz kalırsan sonuçta da bu olur.
Çok komikti ya bu adam.
İkimiz de çok şapşalız.
Bir de onun katılamadığı eğitimden konu açıldı. Ben "mutlaka gidin" dedim, "o da sırıtarak elimizden tutan olmadı ki" dedi. Ben de sırıttım sanırsam.
Bu adam aslında fırsatları kaçırmıyor. Atabildiği kadar gol atıyor. Acayip tatlı bir şey ya.
Çapkın olduğuna kesinlikle inanmıyorum. Bence geçen hafta biraz etkilendi benden, tıpkı benim ondan etkilenmem gibi. İki gün önce de benden hoşlandığını iyice fark etti. Dün beni gördüğünde zaten benden hoşlandığını biliyordu. Düne kadar bana kaçamak bakış attığını hiç görmedim. Çapkın adam bunun kadar tatlı olamaz, kaçamak bakamaz, öyle güzel bakamaz.. Of çok mutluyum.
Ben adamın bir adım atmasını bekliyorum, tel imi ya da mailimi almasını, beni bir yere davet etmesini.. Sanki bunları hiç yapmıycakmış gibi bir kafaya girdim. Oysa daha çok yeni. Bir kaç hafta daha adım atmazsa şaşmamalı. Hem zaten konumu gereği böyle bir şey yapması da kolay değil.
İki haftadır apar topar kaçar gibi gidiyorum yanından. Bu adam nasıl emin olsun benim ondan hoşlandığımdan. Ben onun hayatında kimsenin olmadığını biliyor gibiyim, en azından bir sürü ipucu yakaladım buna dair. Oysa o bana dair hiçbir şey bilmiyor. Sadece ondan etkilendiğimi, ona baktığımı, yanına gittiğimi.. Çok az bilgisi var bana dair. Onun durumu daha zor.
Belki hayatımda birisi var. Bu ihtimal aklına geliyor mudur acaba.
Belki çok boktan bir insanım, belki oynuyorum onunla.
Bir de onu düşünsene.
Hem bir adım atmasın ya. Bu hal yeterince güzel.
Birbirimize bakıp doyamıyoruz, daha ne olsun.
Bir şeyle ilgili bir şey sordu. Yanlış cevap verdim. Salak olduğumu düşünmüş olabilir. Ki o anda söylediğini algılayamadım, heyecandan, panikten, zaten soruyu idrak etmeden yanıt verdim. Neyse sonrasında "bunlar ilgilenmiyorum gibi bir şey" dedim. O da "neyle ilgileniyorsun" dedi. Bu ne şimdi dimi? Direk yürümüyor mu yani bu sorusuyla. "neyse daha sonra anlatırım" gibi bir şey dedim. Sonra biri girdi odaya ve bende kurtuldum ondan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder