6 Mart 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 13

Senin kadının senin acını yaşardı. Böyle diyordun sen. Şimdi sen yoksun ve senin yokluğunda anlıyorum seni. Şimdi ben de senin gibiyim. İkimiz çok iyi anlayabiliriz birbirimizi. Ama ben sana yönelikken iletişime geçip dertleşemeyiz. Senin için hava hoş, olan bana oluyor.
Bir gün alışacak mıyım yokluğuna. Nerde ne yapıyor olduğunu umursamadığım bir gün gelecek mi. Dr a bir şeyler hissediyorum, daha doğrusu hissetmek için çaba harcıyorum, kendi kendime "bak artık unuttun O.nu" diyorum. Sen yoksun ve sensizlik çok zor. Her ne yapıyorsam bana kızma, gücenme olur mu? Ve kendine de ve o sevdiğin kadına da kızma. İnsan hayatının merkezine koyduğu kişiyi kaybedince ne yapacağını bilemiyor, hayatta kalabilmek için karşısına ne çıkarsa ona tutunuyor, kendi çektiği acıyı ufak oyalanmalarla unutmaya çalışıyor. Keşke anlamasam seni. Keşke sana karşı hissettiğim en yoğun duygu kızgınlık olsa. (06-03-16, 14.34)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder