10 Mart 2016 Perşembe

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 20 (3. görüşme)

Bugün hem sabah çay almaya gittiğimde gördüm dr u hem de 15-20 dak yanında durdum. Odasına gittim, hiç istememe rağmen yanımda geçen hafta güzel bulduğum kadında vardı. Girdik, oturduk, "x di dimi adın" gibi bir şey dedi. Şaşırdım, 2 hafta önce söylemiştim adımı, ya hatırladı, ya da birine sordu. Biri geldi. Şikayetlerini anlattı, sonra bana bakarak "bana böyle bakmayın, çok utanıyorum". Tam bana baktığı sırada ben de ona bakıyordum ve gözümü kaçırmadım. Sanırım bu yüzden böyle dedi. Dr. da bize baktı, önce geçen hafta güzel bulduğum kadına bakıp sen mi baktın dedi, o hayır dedi, ben de zaten o sırada "peki bakmam" deyip kafamı çeviriyordum. Sonra o kişi çıkınca, ben dr a "gülerek bakmıyordum gayet ciddi bakıyordum" dedim. O da bana bakarak "öyle bakma" deyip güldü. Kesinlikle flörtözdü. Sonra biri bizi çağırdı ve apar topar çıktık, arkama dönüp baktım, gözünü kırptı görüşürüz anlamında, zaten ben de görüşürüz anlamında başımı sallıyordum. Benim farkımda ve dönüp bakma gereği duydu. Bir de arada bir melodi veya şarkı mırıldanıyordu. hiç böyle yapmazdı.

"Öyle bakma" demesindeki o eda. Kesinlikle benden hoşlanıyor, bundan bir şüphem olmamalı. Ama şüphelerim var. Geçen hafta güzel bulduğum kadına çok nadir baktı, daha çok bana bakıp konuştu. Bu konuda da bir şüphem var. Belki de onu güzel bulduğu için bakmadı ona. Belki beni bir şekilde aracı olarak kullandı. Böyle düşünmemeliyim, böyle düşünmemeliyim, bu çok paranoyakça. Dakka bir gol bir. Hemen bir kadın girdi ortama ve ben tehdit olarak algıladım onu.
Ben de böyle olsun istemiyorum. Belki bu düşünceler aklıma geldiğinde geçip gitmelerine izin vermeliyim, hiç durmamalıyım üzerinde. Ama bunlar aklıma geldiğinde, tam o tehdit unsuru ortamdayken tüm doğallığımı kaybedip geriliyorum. Öff.

Bence ben gayet güzelim, bundan şüphe etmemeliyim ve kendime güvenmem lazım. Hem bir başkasıyla ilgilenirse de kendi kaybeder. Ben de bir daha zorunlu olmadıkça yanına gitmem, böylelikle ona maruz kalmak zorunda da kalmam.

Günlerdir imgesini kaybetmiştim, şimdi geri geldi, bir kaç gün daha benle birlikte olur bu imge.
Çok mutluyum.
Ondan hoşlanıyorum ve arzuluyorum onu.
Bu kadar güzel göz teması kurduğum bir adam ne kadar saçma sapan birisi olabilir ki?
Peki ya hayatında biri varsa? Bence yok. Ama belli de olmuyor tabi böyle şeyler.

Bir de geçen hafta güldüğümüz kişiden bahsedince hemen anladı kim olduğunu. Hafızası mı bu kadar iyi yoksa beni mi önemsiyor :) (10-03-16, 18.11)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder