5 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 11

In Treatment'da: "onunla olan kendimi sevdim, David in Gina sı olarak kendimi sevdim, o kendim olabilmem için izin verdi bana"

Ben O.nunla olan kendimi sevmedim. Ben doktor la olan kendimi seviyor muyum? Peki hayatımda şimdiye kadar kimin yanındayken kendim olabildim ve kendimi sevdim? Son gerçek ilişkimde kendim olabilmiştim, çünkü onu idealleştirmemiştim, ki zaten idealleştirilecek bir yanıda yok. Yer yer benden daha iyi yer yer benden daha kötü olarak gördüm onu, çoğunlukla eşitimdi. Arada bir asimetri yoktu. Ama O eşitim değildi. O tanrımdı benim.
Doktor şimdilik eşitim gibi. Kurduğumuz en önemli iletişim birbirimize bakmak ve gülmek. Çok güzel tüm bunlar. Tekrar birini sevebiliyorum, hem de insanı anlayan biri bu, oturup konuşabileceğin biri. Çok mutluyum. (05-03-16, 16.16)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder