21 Mart 2016 Pazartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 29

neden bu kadar çok unutuyorum?
sanki hayatımda ilk defa dr a mı bunları hissettim? u., a., b., b., s.; bunlar şu an için aklıma gelen isimler. bu adamların hepsinin yüzüne bakmaya doyamadım ben. şimdi de sırada dr. var. aradaki tek fark dr da bana bakıyor güzelce, çekinmeden gözlerimin içine bakıyor, müthiş gülümsemesini bana sunuyor. kısacası sözsüz bir iletişim kuruyor gibiyiz onunla. 
ama yapacak bir şey yok. daha fazla peşinden gelemiyccem dr. yani gelirdim ama insanların dikkatini daha fazla çekmek istemiyorum. hem sonra ya seni rahatsız ediyorsam? bakışlarımdan bazen rahatsız oluyorsun, bunu fark ediyorum, elinle yüzünü kapatman bunun kanıtı. 

neyse daha fazla uzatmıycam. neticede vurgulamak istediğim nokta şu: daha önce de kimilerine göre takıntılı bir şekilde bana göreyse büyülenmiş bir şekilde birilerinin yüzüne bakmak konusunda şiddetli bir eğilimim oldu. dr sen bir istisna değilsin. ama istisna olmaman sana karşı hissettiklerimi değiştirmiyor. sadece sana daha fazla adım atamam, insanların tepkisi, söyleyebilecekleri, bakışları korkutuyor beni. ayrıca ya seni rahatsız ediyorsam veya edersem? ya başından beri bana karşı bir şey hissetmediysen? daha önce bence birilerini rahatsız ettim. bu listeye sen de eklen istemem.
belki bir sevdiğin var; kimbilir..

artık O. nu düşünerek kendi kendimi tatmin etmiyorum. bu çok önemli bir adım benim için.

ayrıca bugün istemediğim halde taa oralara kadar gidip zyban yazdırdığım için kendimi bir de burda kutlamak istiyorum.

ayrıca dr sen çok hoşsun. ama sen beni istesen bile senle bir hayat çok zor olur. ben daha birkaç ay sonrasını bile kestiremiyorum. nasıl senin 10 yıllık belirlenmiş yaşamına dahil olayım? kaldı ki dünya da insan mı yok da sana takılayım? her türlü zor bir case sin. en iyisi senden uzak durmak.

dr. benden hoşlandığını, sana adım attığımda adımama adımla karşılık vereceğini bilsem bir dakika bile durmam, adım atarım. benim için önemli olan birisine bir şeyler hissetmek ve gözü kara bir şekilde bu doğrultuda kararlar vermek. birlikte olsak ve senin belirlenmiş 10 yıllık hayatına iştirak etsem ne olacak ki? ben hayat arkadaşımı bulduktan sonra bunların hiçbir önemi olmaz.
ama sen imkansız gibi bir şeysin benim için. hal böyle olunca senden uzak durmak için çeşitli argümanlar üretebilmeliyim ben.

ah dr. nerden gördüm seni, nerden geldim yanına. kader işte.  (21-03-16, 15.58)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder