5 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 10

Sen ne bakıyorsun O.na. O her kadının sevgilisi. Yeter ki kadının ortalama bir güzelliği olsun. Herkese boncuk dağıtır. İnsanlarda onun halesine yakalanır. Bir süre için birine gözünü diker, bu arada durulur, sonra tam gaz devam eder aynılığına. Adam aç. Aç birine neden aç diye kızabilir misin? Belki 10 yılın acısını çıkartıyor, belki babasının veya ailesindeki erkeklerin bir devamı. Her neyse O. na kızmak saçma. O da böyle bir insan. Ayrıca ben de ortamda hoşuma giden birisi varsa O na mavi boncuk dağıtıyorum. Hayatımda birisi varsa böyle davranmamaya dikkat ediyorum. Ama neticede onun hayatımda olmasını ben istedim, o benim onun hayatımda olmama göz yumdu sadece, beni istemedi ki o. Kaldı ki bence o benim yanımdayken de insanlarla flörtleştim. Benimle onun aramızdaki fark o bunları çok fazla sorun etmedi. Bense sessizliklerimle, ona küsüşlerimle onun canına okudum. Hala severken birinden kopmak ve bir çok şeyi net görememek çok normal. Ama yavaş yavaş affedeceksin onu ve anlayacaksın. Anılar o kadar canını sıkmamaya başlayacak.

Şunun farkındasın artık: Sana aşık olsa bile onunla bir geleceğiniz olamaz. Çünkü o flörtöz bir adam ve böyle bir adamın senin eşin olması seni yavaş yavaş öldürür. Ve bu adamın karakteri böyle. Bu adam hep böyle olmaya devam edecek. Ara ara durulacak, sonra yine flörtlerine devam edecek. Ayrıca bu adam common realite ile reatilite olmayan arasındaki sınırı aşmış. Kafası ayrı çalışıyor. Alanında başarılı bir kişiye götürsek bile en azından 2 yıllık bir terapiden geçmesi gerekir. Böyle bir şey olmayacak onun için. O hayatına devam edecek. Ara ara mutlu olacak, sonra mutsuzluk atakları geçirecek. Adamın problem çözme becerisi çok düşük. Böyle bir adamla kim olursa olsun zıvanadan çıkacak ve ilişkileri boka saracak. Yani kendime şunu göstermeye çalışıyorum: ben de sağlıksızım ve o da sağlıksız. İkimizin bir araya gelmesinden sağlıklı bir şey doğmayacak. Ben bir sağlıklı bulursam veya yalnız kalırsam sağlıklı olma ihtimalim artar. Ama onun hiç şansı yok. Yavaş yavaş gençliği, güzelliği de gidecek, bedensel şikayetleri olacak, şimdiden dayanılmaz bel ağrıları var. O zaman sahip olduğu sorunları kat kat artacak. Böyle bir adam neden senin eşin olsun. Aksi bir insan olmaya doğru hızla yol alıyor zaten.

Müthiş biri olduğunu düşünsem ve onun bir yerlerde mutlu, sağlıklı bir hayat kuracağına inansam.. Herhalde kaybım çok daha büyük olurdu. Ama öyle olmayışı ondan kopmamı sağlıyor.
Kötü biri miyim şimdi ben? Kötü biri olsam bile, evet sana karşı iyiydim, evet sana kendimden çok önem veriyordum. (05-03-16, 13.21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder