25 Mart 2016 Cuma

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 31

lannn! uyudum biraz aklım başıma geldi. belki de ona "görüşürüz" deyişimi duymadı da sadece "hoşça kalın" ksımını duydu ve bu yüzden haftaya gelip gelmeyeceğimi sordu. belki de minik de olsa bir adım değildi bu. yoksa algıda seçici miyim? yoksa benim farkımda bile değilde ben kafamda mı yazıyorum tüm bunları? böyle bir ihtimal olabilir?

şeker; kendine eziyet etmeyi bırak artık. sonuçta bir yığın insan girdi hayatına. merak etme; sen kendini çocuk gibi görüyorsun o seni çocuk olarak görmüyor. haftaya gelip gelmeyeceğini sorduğundaki sırıtışı da mı öylesineydi yahu? diyelim ki sırf hoşça kal dedin diye öyle dedi. bu bile "hoşça kalı" düşündüğünü gösterir. ayrıca; evet belki sana adım atmıycak, ama senden kesinlikle hoşlanıyor. varlığın kesinlikle hoşuna gidiyor. o adım atma amaçlı davransın yada davranmasın, senden hoşlandığının farkına varsın ya da varmasın, senden bariz hoşlanıyor dostum.

son olarak; senin nefes alışın onunla senkronize oluyorsa; bu karşılıklı aranızda bir bağ olduğunu gösterir. neden başkalarıyla/herkesle olmuyor da onunla oluyor?

kaldı ki kimsin yahu sen onun için? dershane de "senin olduğun tarafa" dahi bakmayan adam neden sana annesinin hasta olduğunu söylüyor. bebeğim demek ki farkında senin. demek ki sana değer veriyor. ayrıca evet güleç bir adam, insanlarla arası iyi vs. ama sana nasıl bakıyor? aranızda nasıl bir enerji var? salt üs-as ilişkisi? iki arkadaş? sikerler lan. hoş buluyor işte. daha fazla neden kandırıyorsn kendini. sen ki insanlardaki en ufak şeye dahi hassassın. senden hoşlanmasa bir açık verirdi ve sen de yakalardın elbet bunu.
tadını çıkar onun. adım atmazsa da demek ki hayırlısı bu deriz. O.ndan sonra biri düştü ya gönlüme. sırf bu yüzden bile dr a gönül borcum var. dr çok tatlı bir adam. aramızda bir şey olmazsa bu beni çok üzmez; zira acayip düzgün, naif bir adam, eninde sonunda kırarım ben onu, en iyi ihtimalle terk ederim onu, uzunca bir süre gülümseyemez. zira benim için fazla deneyimsiz. daha doğrusu yaşamın karanlık tarafından pek geçmemiş, en azından ilişkilerde geçmemiş. O. benim hayatımı mahvetti. ondan çıkartamadığım acıyı naif olan dr dan çıkarırım diye çok korkuyorum.

-*-*-*-

ayrıca bugün doktorun suratında siyah gölgeler vardı. tam siyah da değil. karanlık gölgeler diyelim. hem benim nefes sistemimi sarsacak kadar ne yaşıyor olabilir? hakikaten annesinin hasta olması mı sarstı onu o kadar? yoksa daha derinde bir şey var da annesinin hastalığıyla örtbas mı ediyor bunu.

-*-*-*-

ah be dr. iyi ki hayat benim karşıma seni çıkarttı. ben seni el üstünde tutmayayım da ne yapayım sana? :) (25-03-16, 23.34)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder