27 Mart 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 33

dr beni seviyor. neden hala bundan emin olmaya çalışıyorum.

rumination dayım son 2 senedir. kendi kendimi zehirliyorum. şu an dr dan haz aldığım için rumination dayım. yarın kötü bir şeyler olursa bu rumination bana hayatı zindan eder.
hem sorumluluklarım var benim. her yer burası gibi değil. gerçek hayat epeyce korkutucu. burası da pek matah sayılmaz. ama hayat dışarıya kıyasla dah akolay burda.
yani aklımı başıma toplamam lazım.

-*-*
vay be! tam 1 sene geçti O.nunla yollarımızın ayrılmasının üzerinden. diğer kadınlardan bana bahsediyordu. acaba ben de diğer kadınlara bahsettiği başka bir kadın mı oldum? birisiyle birlikte mi bu aralar? kaç kadınla benimle paylaştığı gibi uykusunu paylaştı? hala o kadını mı seviyor? hala onunla iletişim halinde mi? ondan nefret mi ediyor? yoksa yoğun duygular hissetmiyor ona karşı ve umursamıyor mu onu?
bugün aklıma düştün.
geçen sene bu günlerde ne durumdaydın?
sonra neler neler yaşadım..
sen nerdeydin? neden yoktun yanımda? neden sevmedin beni?
şimdi seni aramıyorum. seni unuttuğumu mu sanıyorsun? seni umursamadığımı? boktan biri olduğumu? beni rahatsız ettiğini?
böyle şeyler düşünüyorsan; dostum hiç tanımamışsın demektir beni.
aralık,ocak,şubat,mart; sesini duymayalı dört ay oldu. belki de bir daha sesini duymayacağım bir ömrün yanında dört ay nedir ki gülüm?

-*-*-

"mutlu musun ingeborg,
tekrar sevebildin mi?
..
hiçbir iz beni bırakmadı,
hiçbir iz onu bırakmadı,
bu izlerle insan eskisi gibi olabilir mi?
..
sen benim çığlıklarımı gördün
..
bundan sonra sana inanmıycam"
(27-03-16, 15.53)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder