2 Mart 2016 Çarşamba

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 8

Başka bir şehre gitmiş. Oysa ben bu hafta boyunca onu görebilirim diye bakınıyordum etrafa. "Sen bana erken geldin ben sana geç" lafı buraya oturdu. Vay be. Kader mi demeli buna, hayırlısı mı demeli. Zaten onunla bir şeyler yaşamam uygun olmazdı. Ama en azından görebilseydim onu veya onu görme ümidiyle yaşasaydım. Belki orda tutunamaz ve buraya gelir, neden olmasın.
Acaba o da benim farkımda mıydı? Acaba o da gidişine üzüldü mü? Acaba ara ara aklına geliyor muyum?

-*-*-*

Diğer çocuk benden hoşlanıyor. Bunu bariz bir şekilde anladım. Gözlerimin içine bakıyor, biri benimle ilgilenince bozuluyor. Yazık ya. Elimden bir şey gelmiyor. Arkadaş seninle olmaz. Ben mi bir şey yapıyorum da umutlanıyorsun. Neyse ya. Sonunda sen üzülücen. Yoksa benim için hava hoş, beni görünce mutlu olan biri var benim karşımda.

-*-*-*

Başka bir şehre gitti. Neyse beterin beteri var. Bunu hiç duymayadabilirdim. Şansa bakın ki onun konuşulduğu bir konuşmaya denk geldim.(2 Mart 2016, 19.21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder