19 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 26

ben dr dan çok hoşlandım. "ondan artık etkilenmedim" diyorum. ama nasıl etkilenmem yahu ondan. etkileniyorum işte. etkilenmemiş gibi davranmaya çalışıyorum sadece. bi de korkuyorum tabi, ya beni istemezse diye.
geçen hafta onu göt gibi bırakmıştım. bunu yaptığım içim de kendimle gurur duymuştum. hiç de gurur duyulacak bir şey değilmiş. bu hafta o bana yapınca anladım. istediğin kadar güzel bir gün geçir, finali böyle olunca "yok ya benimle ilgilenmiyor" diyorsun. oysa ilgileniyor gibiydi orda olduğum sürece. ilgilenmese soru sormazdı ve cevap vermezdi bana. birileri geldiği halde o konuşmaya devam etti. gülümsedi çok kez bana. yani beni orda istemiyor değil. ama özel bir şeyler hissetmiyor olabilir. off ya. yapacak bir şey yok. bu hafta boyunca göremem onu. iyice dikkat çekmeye başladım zaten. umarım karşılaşırım onunla.
of ya. ya bana karşı bir şey hissetmiyorsa. o kadar da önemli değil ya. hissetmiyorsa hissetmiyordur. önemli olan benim birine karşı bu kadar yoğun duygular hissetmiş olmam.

-*-*-*-

fazlasıyla uzlaşımcı, duygusal, alttan aldığını bile söyleyebilirim. Bir arkadaşım bunların altından ağır bir travma çıkabilir dedi. Belki de anne ya da babasını kaybetmiştir, belki ayrılmışlardır. umarım böyle bir şey çıkmaz. çok tatlı bir insan. henüz gencecik. iyi niyetli. hayat pek kıramamış henüz onu. ona bir şey olmasın ya. canı yanmasın, canı sıkılmasın onun. hep mutlu olsun, hep gülsün.

bir sürü deyim varken neden "kalbi kırık" ı seçiyor? yoksa kalbi mi kırık? kalbi kırık olmayan mı var. ama kalp kırıklığının da dereceleri var. belki çok sevdi birini, terk edildi, ve şu an kalbi feci şekilde kırık.

orada bulunan birisine göre eleştirel olarak bile görülebilir. en azından yeni bir fikre kapalı değil.

neden sorularıma cevap veriyor. orada çalışan birinin gizliliğe önem vermesi gerekmez mi? yok ya burası tc, filmelerdeki karakterler gibi değil burdakiler.

onca soru sordum ona. hoşlandığımı anlamıştır herhalde artık. bir adım attım işte ona. karşılığında ben giderken gayet duygusuzdu, tıpkı geçen hafta benim olduğum gibi. ben ona karşı bir şeyler hissediyorum. ama ya o hissetmiyorsa. zaten oranın göz bebeği gibi. muhakkak vardır onunla ilgilenen birileri. münasip birini bulurlar ona.

ne garip O. nunla aynı yıl doğmuş. nasıl da iki farklı uçtalar.

hepimize yazık ama erkeklere daha bir yazık. iktidar kurmaya çalışmaları.. o orada birilerini eziyorsa bu demektir ki ya o  ezildi ya da birileri birilerini ezerken gördü onları. iki türlüsü de kötü.
ist a dönmek istiyormuş. sanki bok var orda. oraya dönsen ne olcak hacı?

-*-*-*-*

çok güzel bir gülüşü var ya. acayip güzel hem de. gözleri de müthiş zaten. of ki ne of. dudakları da müthiş, ben de öpme isteği uyandırıyor. resmen metalaştırdım dr u. oysaki metalaştırılan kadın olmaz mıydı ya, bu işte bir terslik var.

-*-*-*-*

dr acayip maskülen bir işte çalışıyor, etrafı erkeklerle dolu, hepsinin altında birileri var ve bazıları sistematik bir şekilde onları eziyor, dr da üstesinden gelmeyince onları eziyor.
ama duygusal bir yanı var, ve anlayışlı, ve üzülebilen ve bunu dile getirebilen.

neden bu mesleği seçtiğini sordum da "değişik"  kelimesini kullandı. bu kelimenin hayatında yeri özel belli ki.

-*-*-*-*

nasıl dayancam ben onu haftaya görmemeye?
dayanırsın ya. belki de bir iki ay sonra bir daha görme ihtimalin bile olmaz.
bir adım atabilirim. diyelim ki attığım adım geri tepmedi. bu kez de benden hoşlanma olasılığı azalmıyor mu? avcı olan o. ben nasıl avcılığını alırım elinden ve eğer alırsam bu adam benle nasıl tatmin olsun, nasılsa cepteyim.
keşke burda noktayı koyabilsem ona. çünkü çok sabırsızım. birden her şey olsun istiyorum. ama hayatta bir çok şey yavaş yavaş oluyor. bense yavaşlığa tahammül edemiyorum aşk meşk konularında.

dertliyim ya. (19-03-16, 20.31)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder