12 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 23

Ben bu adamın odasına giderek onda adım attığımı düşünüyorum. Ama o bunu biliyor mu? Sonuçta ilk hafta birisi beni oraya götürdü. Belki özgür irademle oraya gittiğimin farkında değil. Ki olmama ihtimali çok yüksek. Sonra adamı tersliyorum yer yer. Sadece adama bakıyorum ve gülümsüyorum. Bunlar da birer adımdan sayılmaz herhalde. Ama adam muhabbet açıyor, takılıyor, bana zaman ayırıyor vs. Bence bu hafta epeyce adım attı bu. Bunlar bile yeterince mühim şeyler.
Belki de haftaya "geçen hafta apar topar kalktım, kusura bakmayın" demeliyim. Tutarlı olmalıyım sanki ona karşı. Ama bu erkekler için tutarlı kadın eşittir cepteki kadın mı olur. Yok ya bu kadar da gaddar olma.
Öyleyse hatun muhabbeti yapmasaydı.

Ayrıca yer yer kendimi ondan aşağıda gördüm. Buna hiç gerek yok. Adım atmıycak mı, yanımda hatun muhabbeti mi yapacak, kendi kaybeder. Ben ondan hoşlandım ve bu hoşlanışıma sahip çıkıcam. O abuk sabuk davranırsa ben de geri adım atarım olur biter. Yani o kadar da göt gibi davranmama gerek yok. (12 mart, 22.21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder