6 Mart 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 14

Benden hoşlanan çocuk yanıma geldi. Bakışları güzeldi. Ama dr um dururken kim ilgilenir ki bu çocukla.

-*-*

Kimseyle ilgilenmiyorum gerçekte, yani insani olarak. Film izlemek güzel ama birileriyle sohbet etmek sıkıcı. Özel biri olsun, uykularımı o kişiyle paylaşayım. Uzun bir aradan sonra ilk defa birisi ilgimi çekti ve o da doktor. İstediğim tek şey sevebileceğim, yanında olmaktan keyif duyabileceğim biriyle birlikte uyumak, daha doğrusu bana sarılarak uyumamız. Dr bu kişi olabilir mi? Öyle bir şey olsa dünyanın en mutlu insanı ben olurum herhalde. Tüm hayatım bir dengeye girer.

-*-*

Onunla uyurken çok huzurluydum. Onunla geçen en güzel anlarımız gecelerimizdi, birlikte uyuduğumuz anlardı. Mesela bir şekilde bana kızgın oluyordu. Başka bana sarılmıyordu, arkasını dönüyordu, ama sonra kıyamıyor gibiydi bana, bana sarılıyordu, öyle uyuyorduk. O anlarda dünyanın en mutlu insanı bendim. Bunu o zamanlarda da biliyordum. Ve artık yok, bir daha olmayacak, ve şu anki hali de "arkadaşlık" temasına takmış durumda.
Demiştim sana, ben de o sikimsonik insanlardan biri mi olayım diye. Öyle olmak yolunda hızlı adımlarla yürüyorum. Ne yapayım, sensizlik çok acı verici, uyuşturuyor beni. Sen yoksan, hiçbir şey yok gibi. Sadece sen.
Nerde ne yapıyorsun acaba?
Hem nasıl başka bir kadına sarılabildin, sevişebildin, tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de kadın hamile kaldı. Aklım almıyor tüm bunları. Nasıl yaptın tüm bunları. Benim hiç mi kadın olarak önemim yoktu senin için? Biliyorum önemle alakası yok bunların. Ama ben hala sende takılı kalmışken senin birileriyle olmuş olduğun gerçeğini idrak edemiyorum ben. Oysa bir ömür birlikte olmak istemiştim ben seninle, öyle olacağına inanmıştım.
İnsan aşktan delirebilirmiş, tüm o filmler, kitaplar çok haklı. Anlıyorum şimdi onları. Ve seni anlıyorum. Artık ben seni anlıyorum, bunu inkar edemezsin.
Sadece sen acı çekiyordun. Senin hikayeni kavramaya çalışırken ben de o hikayenin içine düştüm, hayata devam edebilmem için bu hikayeden çıkmama gerek var.
Dr tutunacak bir dal gibi. Bir yandan da onun böyle olmadığını biliyorum. O hayatımda olsaydı ve dr un yanında vakit geçirseydim yine etkilenirdim ondan. Düşünsenize hayatımda o varken bir başkasından etkilendiğimi. Bir facia olurdu. İyi ki hayatımda yok.
Dr. hakkında ne çok şey yazdım. Tüm bunları okusa hızlı adımlarla uzaklaşırdı yanımdan. Zavallı adamı kendi girdabıma çekmemeliyim, ben yandım bari o yanmasın. (06-03-16, 21.02)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder