26 Mart 2016 Cumartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 32

"acaba ben adım attığımı sanırken o nasıl görüyor beni, onun şevkini mi kırıyorum vb" gibi düşünceler geçiyordu zihnimden. bu hafta nesi olduğunu sordum, ilgilendim onunla, kötü de davranmadım ona. güldük eğlendik ve finali de güzel yaptık. yani en azından "yok ya bu kız benden hoşlanmıyor" diyemez. "sanki benden hoşlanıyor gibi. beni merak ediyor, benimle ilgileniyor, yanıma geliyor, bakıyor bana, gülüyor yanımda, bir şeyler hissetmese belki de böyle davranmaz" şeklinde düşünebilir. yani kendimi kutluyorum. dün her şeyi elime yüzüme bulaştırmadım.

-----------------------------

1 yıllık ilişkimdeki adamı "ben artık sana karşı bir şey hissetmiyorum" diye terk etmiştim. Dr. u düşününce aklıma bu geliyor. ya aramızda bir şeyler olursa ve onu terk edersem? bir şekilde hayatını olumsuz bir şekilde etkilemek istemiyorum.

neden bunları düşünüyorsun? ortada fol yok yumurta yok. ne kadar tanıyorsun ki sen onu? belki de saçma sapan birisi oluyor ilişkilerde. ayrıca arkadaşlarından evli kişiler var. o hala bekar ve sevgilisi yok gibi duruyor. acayip mükemmel bir adam olsa o da evli olurdu şu an.

yanisi kendi üstüne gitme bu kadar güzellik.
hem bu kadar ruminasyon neden? tamam onu düşünmek sana haz veriyor ama bu kadar da düşünmen hiç iyi değil yahu. ders dinlemek için ordaysan dersi dinle bir zahmet. sırf haz veriyor diye onu düşünme.

neyse tebrixs. dr sonunda sana bir adım attı. haftaya gelip geleyeceğini soruyor. "adam ciddi beyle" :)

ayrıca erkekleri tanımıyor muyuz ayol. yıllar önceki o adamla kaç gece aynı yatakta uyuduk, seviştik. neticede "kadının bekaretini bozmadan sevişme yöntemi varmış" şeklinde net ten bir haber okuduğumda sazan gibi atlamıştı. yani neticede benimle uyuması, benimle sevişmesi, bana dair güzel şeyler düşünmesi.. sevgili olmak istemedi benimle. şu an bir şeyler dank etti. O.nun bana sarılarak uyumasına anlamlar yüklüyordum ara ara. az önce bahsettiğim göt adamla da öyle uyuyorduk. bu iki adamla bizi o şekilde gören kim olursa olsun "gençler çok seviyor birbirini" der, çok net. ama işte o gençler öyle olmadıklarını iddia ettiler.

dr. un imgesiyle dopdoluyum. kendimi ondan başkasıyla hayal edemiyorum. bana bariz büyük bir adım atmadı, ama kendini hiç geri de çekmedi. geri çekmeye yönelik bariz adım atsa uzaklaşırım ondan. ama şu haliyle bekliyorum ve kimseye yan gözle bakmıyorum.
yalnız ya bu adam bakireyse? çekilmez bir şeymiş bu yahu. yani bedene yönelik bu tutuculuk. ailesiyle yaşıyor zaten. bu demektir ki birlikte uyuyamıycaz da. ama ben sevdiğim adamla uykularımı paylaşmak istiyorum. onun tenine dokunarak uyumak istiyorum. geceyi onunla noktalamak ve sabaha onunla uyunmak istiyorum. off be doktor. hem askersin. hem 1 sene sonra burdan gidiyorsun. ailenle yaşıyorsun. muhafazakar gibi duruyorsun. bu kadar zor bir case olmasaydın keşke. bu özelliklerin hiçbiri bana uymuyor. bir yandan benim bakire olmayışım senin için ne anlam ifade edecek acaba? ya bu senin istemediğin bir şeyse. ee bunu sana söylemem lazım. "dostum bak şöyle şöyle" demek lazım. off ya doktor. beni hangi pozisyonlara soktuğuna bir bak. hayatıma giren kimse için böyle şeyler düşünmemiştim. bu durumlara düşçek insan mıydım yahu ben. (26 mart 2016, 23.13.)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder