7 Mart 2016 Pazartesi

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 16

Az önce aklımdan geçenler:
- Yurtta kalmak istemiyorum daha fazla. Bir an önce para kazansam ve eve mi çıksam. Birileriyle mi çıkıcam eve. İyi de herhangi biriyle eve çıkmak istemiyorum, öyle yapacağıma yurtta kalırım. Tek başıma da eve çıkmak istemiyorum. Hepten çok izole etmiş olurum kendimi. Ki bu yıl, önümüzdeki yıl tek başıma eve çıkacak bütçem de olmaz. Ki olsa da tek başıma çıkmak istemem. En mantıklısı evlilik. İki kişi eve çıkmış oluyorsun. Bunun için de tıpkı O na bakmaya doyamadığım gibi biri çıkmalı karşıma. Azıcık da olsa tahammül edemediğim biriyle evlenmeyi bırak aynı eve bile çıkmak istemem. Keşke biri olsa, beni sevse, ben de onu sevsem, ve evlensek. Sonra şu işlerle, güçlerle kafam rahat bir şekilde uğraşsam. Yurtta kalmak çok yorucu artık. 
Vay be. Hayatımda ilk kez ciddi ciddi evliliği düşündüm. Demek ki insanlar bu yüzden bu kadar çok bahsediyor evlilikten. Şimdi daha iyi anlıyorum her şeyi. Evlenmek demek kendini sınırlamak değil mi yahu? Evlenelim diye mi geldik hayata. Hem madem tek başıma bir eve çıkmak istemiyorum. İşte tam da bu yüzden çıkmalıyım. Sonuç olarak biri hayatımda olsa da o kişi bir sonraki stepte hayatımda olmayabilir. Bunun farkında olmak gerek.

Burda ne işim var benim. Neden geldim ki buraya? Bir meslek edinmek için mi? Bu kadar zahmete değer mi acaba. İnsan neticede herhangi bir işte yapabilir. Ama iş var, iş var. Zahmete girmeli insan biraz da. Her şeye öyle kolayca ulaşılamıyor. (07-03-16, 18.30)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder