20 Mart 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 27

mart ayında bir boklu mu var? geçen sene mart ayında darmadağındım, ve bu sene de. o zaman 3-4 gün boyunca durup durup ağlıyordum. terapistin bana bağırmasından sonra da güzelce ağladım durup durup. intiharlarımdan biri de mart ayındaydı. geçen yılki regl im mart ayında gecikmişti, bu kez normalime göre epeyce kanamam oldu. belki de tüm bunların sorumlusu regl im.
ama burdan bir çıkarımda bulunup mart ayına olumsuz bir atıfta bulunmak da hiç bilimsel olmayacak (!)
biliminizin de, sizin de ..
siz derken kimi kastettiğimi de bilmiyorum. belli bir kişiyi kastetmiyorum. belki terapisti kastediyorumdur. ona epeyce öfkeliyim. ama aslında bu öfkem terapiste değil. şimdiye  kadar diğer insanlara kusamadığım öfkemi ona boca ettim, en çok da O. na gösteremediğim öfkemi. terapistte burda bir kurban, mağdur aslında.
dr un imgesi henüz tam silinmedi, ama silinecek bugün, yarın. çok üzücü. oysa keşke hep yanımda olsa ve onunla simbiyotik bir hayat yaşasam. ama onun iş temposunda bu imkansız. ben bana şefkat göstersin istiyorum, bana sarılsın ve uyuyalım istiyorum. ve sevişmek de istiyorum. ilk defa biriyle sevişmeyi bu kadar çok istiyorum. ama onunla takılmak istemiyorum. onun partnerine biçeceği en üst mertebe neyse ondan olmak istiyorum. kadını olmak istiyorum, yan roller bana göre değil bundan sonra.
amma çok şey istiyorum dr senden. karşılığında sana kızgınlığımı, üzüntülerimi, sorunlarımı projecte ederim ve sana yük olurum. tabi bir de müthiş gülümsememi sunarım. başka da bir şeyim yok; sorry!
en iyisi ben insanlardan uzak durayım bir süre daha. bu halimle epeyce zarar veririm ancak.
en çok dr sana zarar vermekten korkuyorum.
çünkü O. bana verdi. artık birine nasıl zarar verilebildiğini biliyorum. ki zaten yeterince canım da yandı. sana kolaylıkla zarar verebilirim. çünkü incesin, safsın, toysun, insanlara güveniyorsun, çok deneyimsiz duruyorsun. ayrıca korkunu benle paylaşıyorsun. belki de herhangi biriyle de paylaşıyorsundur bu korkunu. ama tam o anda benimle paylaşmayı tercih ediyorsun. aldatılan evli erkekler gördükçe evlenmekten uzaklaştığını söylüyorsun bana. neden bunu bana söylüyorsun. aldatılmayı normalize edersem bir sınavı geçemiycem ve aldatmaya bok atarsam bir sınavı geçecek miyim? bunları sen planlayarak söylemiyorsun. tam da bunları spontan olarak benimle paylaştığın için.. güveniyorsun bana. ama neden. daha tüm hayatın boyunca 6 kez gördün beni. sırf içten gülüyorum, seninle ilgileniyorum diye hayatı sana zindan edemem mi sanıyorsun? tıpkı O. nun bana yaptıkları gibi. her şey tam da böyle başladı. senin yerinde ben vardım. ve sonra hayatımın içine edildi.
çok garip; aramızda bir asimetri var ve ben seni kendimden aşağıda görüyorum. 4 yaş büyüksün benden. görmüş geçirmişsin. ama görüp geçirdiklerin ilişkilere dair değil. ilişki konusunda ben uzmanım, sen toy bir çocuksun.
ben seni büyütemem. ben sana acı verebilirim. bir şekilde şimdiye kadar beni seven o erkekleri terk ederek onlara acı verdim, en azından bir süre için. kalplerini kırdım, öz güvenlerine darbe indirdim.
eden buluyor bir şekilde. benim onlara yaptıklarımı başka bir formda bana yaptılar.
dr. cum "çok tatlısın çok güzelsin fakat bağlanırsan kafayı çizersin". gerçi şu an bunları sana projekte ediyor olma olasılığım da çok yüksek. belki tam da senin bana bunları yaşatacak olmandan ve bana adım atmamandan dolayı beni terk ettiğini düşünüyorum. ama görünürde sanki ben seni terk ediyormuş gibi lanse ediyorum durumu.
"BEN MERKEZCİSİN (!)" veya "yine ben merkezciliğin tuttu".

dr sen yazdıklarıma, düşündüklerime bakma. ben beni iste, bana adım at, o dudakları öpeyim, o gözlere doyasıya bakayım, o bedene doyasıya dokunayım istiyorum. hem de çok istiyorum. ama sen beni istemezsin. sen bana adım atmazsın. en fazla yanına gelirsem mutlu olursun.
ama bir erkek birini gerçekten isterse ne yapar eder o kişiye ulaşır. bu artık bilinen bir gerçek. şu ana kadar farkıma varmadıysan, bana tutulmadıysan, şu andan sonra ben yanına gelsem de pek bir şey değişmez. "başka dr ların yanına da gidebilirim" deyip bir daha yanına gelmezsem bir şekilde vicdan yapıp bana ulaşmaya çalışacaksın belki de.
keşke bir adım atsan. bu renksiz dünyam seninle şenlenir, gözlerimin içi daha fazla güler hem. (20-03-16, 14.54)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder