1 Haziran 2016 Çarşamba

saliselik bir tereddüt ne anlatır müzeyyen?

"görüşürüz" diyorum. "yarın görüşürüz" diyor. "yarın geleceğimi nerden çıkardınız" diyorum. orda saniyelik bir tereddüt yaşıyor, belki saliselik. "haftanın iki günü gelmiyorsun" diyor. "öyle de" gibi bir şey diyorum. aslında amacım onu köşeye sıkıştırmak ve tabi son saniyelerimiz de bile onunla konuşmak. acaba o duruşun, boşluğun anlamı neydi?

sonra bir gelliyor. anlık nerde olduğunu unuttuğunu söylüyor. "sigara kullanıyor musunuz? yakın bir zamanda bırakmaya çalıştınız mı" diyorum. sonra o kişi gidince bizimkine dönüp "ben sigarayı zibanla bıraktım, o zamandan beri ben de yer yön hissi kayıyor" dedim." disosiye oluyorsun yani" gibi bir şey dedi ve araya başka bir şeyler girdi. alakasız bir yerde bir hastaya "sigara içiyor musunuz? zibanla mı bıraktınız" dedi şaklabanlık olsun diye. hakkatten de komikti söylediği. hasta gidince "muhabbet ettiğimiz şeyleri espri malzemesi yapmanız hiç hoş diil" dedim. o da saliselik mahçup olup hemen reaksiyon olarak "ama anlamaz ki neyden bahsettiğimi" dedi. haklıydı. ben de sırf bir yanıt vermek için "ama ben anlıyorum" dedim. of ya, aslında saçmalıyordum o an.. dr cum "aramızda söylenmemiş sözler var" :/


ilk zamanlardaki gibiydi göz temaslarımız. ilk zamanlardaki gibi davranıyordu bana. sonra yine pencere kenarında ayakta durdu.

alla alla. acep ne olacak bunun sonu.

fakat çok farklı be dünyalarımız. o ne dese benim de dicek farklı bir şeyim oluyor ve genelde söylediği şeyler bana uygun şeyler olmuyor. o anda bir şey demesem çatlarım yani. o yüzden illa ki bir şey diyorum. "keşke demesem" diyorum tabi her seferinde. sonra yine  diyorum.

sabah yoktu odasında. "ya bugün gelmezse" diye düşünüp üzüldüm. sonraki gidişimde oradaydı. orda oluşunu gördüğümde neden çok çok mutlu olmadım da alelalede bir anmış gibi deneyimledim.

ayrıca kolanyayı eline sürüp uzun uzun ovuyor ellerini :)

alelade birisi değil. hakkatten komik ve tatlı bir adam. canım benim ya. yirim seni. (1 haziran 2016, 20.44)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder