18 Haziran 2016 Cumartesi

dr da beni seviyordu ^^

rüyamda B. yi gördüm. yataktayız, sevişmiyoruz herhalde. sanki ben sıkıştırıyorum, sevmeye çalışıyorum. o ise her zamanki gibi "olmaz, yollarımız" ayrı tadında bir şeyler söylüyor. çiftlikteki gibi onu uzaktan görüyorum, eskisi gibi özel gelmiyor bana, hatta bir yerde "aa zayıflamış" diyorum.

sonra dr u görüyorum. yanında bir erkek taifesi. kalabalık sokağın önü, düğün var sanki. o da arkadaşlarıyla kapının önünde duruyor. ben sanki onun orda oluşundan dolayı üstüme alınmıyorum. fakat sonra onların yanına gidiyorum. bir şey soruyorum ama dr a bakarak, o yanıt veriyor bana. sanki erkek taifesinden bir "ooo" sesi çıkıyormuş gibi. meğersem benim için ordaymış.

bir uyuyuş da ikisini de görüyorum.

bu arada dr un bana tel ini verdiğin günün akşamında okulda hoşlandığım çocuğu gördüm. üstünkörü bir selam verdi. ben de nereye gidiyorsunuz dedim, gittikleri yeri söyledi yarım ağız, sonra flörtöz bir şekilde "belki biz de geliriz" dedim. umursamıyor gibiydi. gerçi ben onu bilmem kaç kez umursamadım, o beni burda umursamamış çok mu.
işler iyi de gidebilirdi. hatta bana aşkı ilanda da bulunabilirdi. sonra ne olacaktı? dr la ne olacaktı? mesela dr arasa. ya da aramasa da ararsa diye duyacağım heyecan..

İnsan ne yaparsa kendine yapıyor hakikaten. hem zaten bazı ilişkilerimde bağlanamayan, ilişkiyi bitirenim hem de ilişkileri sorunlu olan biriyim. hal böyleyken bir dalda iki cambaz?? neyseki aklım başıma geldi. bundan sonra burdaki elemana pas vermiycem. zaten arkadaşımın aşkı :/ tee allaım ya.
ama şunu gördüm ki; insan arkadaşı sevdiği kişiden hoşlanıyor diye onlara hayatı dar etmemeli. bırak herkes istediğini yaşasın. nasılda ilişkilerin çoğu bitiyor. bak mesela arkadaşımın aşkı benim gözümde bitti, oysa bu iki üç günü yaşamasam gözümde büyütür de büyütürdüm. ama taa geçen yazdan beri bu elemanı gözümde büyütüyor da büyütüyordum.

hem zaten dini meme olan adama ve B.ye karşı zaman zaman paralel bir şeyler hissettim, adım attım da ne oldu. ikisi de çok uzakta artık.

hem dr böyle şeyleri haketmiyor.

geçen gün ona bakarken gözlerimi büyüttüm efekt vermek için. bunu 1-2 yaşında çocuklara yapınca onlar güler. dr da onlar gibi güldü. büyük bir çocuk o benim için, o an bunu fark ettim.

hem sonra süpervizörüm olan mutsuz kadın benim orda olmamdan neden rahatsız oldu ki? ne zararım vardı ki ona? dr dan hoşlanabilirim elbette, bunun ne mahsuru var ki? ne olcak ki yani hoşlansam, onun yanında dursam. belki orası işyeri diye buna yönelik kaygıları vardı dicem. ama öyle değil ya. başka bir bokluk var işin içinde. hem o zengin olan stajyer kıza karşı tavrı bana karşı olan tavrı gibi değil. mesela o da dr un yanına gidiyor ona laf etmiyor. neden acaba. neden bir tür çifte standart uyguluyor bana ve ona. oysa o kadar da yakın davrandım ona.

hem o stajyer kız neden öylesine samimiyetsiz? hem dr kaç yaşındaymış. sanane be salak. ağzından bal damlarken davranışlarının buna tezat oluşunu görmüyorum mu sanıyorsun?
ya ondan hoşlanıyor olabilirsin, merak da edebilirsin. ee bunu söyle. bir kerecik dürüst ol. böyle yaptıkça sen su altından saman yürütüyor gibi oluyorsun.
evet belki ben de zaman zaman onun davrandığı gibi davranıyorumdur veya davranmışımdır veya davranıcam. ama yine de bu samimiyetsiz kızla arkadaşlık kurmama gerek yok.

ayrıca dr un ondan hoşlandığını, ona bir meyli olduğunu düşünmüyorum. dr ben de. ama bizim kızın ona meyli var. dr dan yana bir şüphem yok.
hani çocuklar bir şey demeden, bir şey yapmadan hani anneleriyle göz teması kurar. annelerinden göz teması şeklinde bir destek alırlarsa bir adım atarlar hani. ben de öyle göz teması kurdum dr cuma günü. hem de hocası vardı odada ve başka bir dr. o da benimle kurdu hem. sonra bazen o çocuk oluyor ve ben anne oluyorum.
hal böyleyken "bana karşı bir meyli yok" diyemem ki. var işte. hoşlanıyor benden. merak ediyor beni.

hem sonra hani disclosure yapmayan hasta bir şeyler dedi; "mesela diyelim ki siz birini seviyorsunuz ama bunu belli etmiyorsunuz, o da size adım atamıyor, sizden emin olamıyor". hasta orda kendinden bahsetmedi. çünkü kendinden bahsetmiyordu. bizden bahsetti. ve bu sözleri dr a söyledi. demek ki benim farkedemediğim bir şeyleri fark etti. vay be.

hem dr telefon numaramı aldı benim. alırken de heyecanlıydı.
dr benden hoşlanıyor ^^

arar mı ki?
amaaan aramazsa aramasın. odada özellikle arkadaşı varken benden numaramı istemesi cesur bir hareketti. ve numaramı alarak beni onurlandırdı. bir daha birbirimizi hiç görmesek bile böyle bir kapanış bana yeter de artar bile.

-*-*-*-*-*-*-*

bu arada B. beni anımsıyor ve güzel anımsıyor ve hatta anıyor ara ara. bu çok belliydi hem aramasından hem de söylediklerinden.
o şehirde yaşadıklarım bana o kadar gerçeküstü geliyor ki. acaba ona da öyle mi geliyordur.
mazi oldu B. hem bunu o istedi.
şimdi çok iyi anlıyorum onu; bir başkasına karşı heyecan duymanın nasıl bir şey olduğunu, paralel olarak birilerini sevmenin nasıl bir şey olduğunu, sürgün bir yaşamı, en kıymetlini kaybetmeni..

bir şarkıda geçiyordu; "yokluğunda yeni sözler öğrendim" gibi bir şey.

B. sana binlerce teşekkür. sen beni kendinden uzaklaştırmasaydın canım dr u tanıyamazdım. dr bir daha görsem de görmesem de dört ay boyunca her hafta gördüğüm en güzel şey o oldu. bu kadarı bile kafi bana.
(19-06-16, 00.21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder