3 Haziran 2016 Cuma

beni kendimden nefret edecek şekilde aynalayan iki kaltak

sanki amına koduğumun orospularını sikmişim gibi muamele çekiyorlar ya la bana.
amına koduklarım ne yaptım ki ben size? vereceğin alt tarafı bir selam. bunu vermek yerine yüzünü şekilden şekle sokmanın ne manası var?
mesele nedir? konuştuğum bir iki şey mi manasız geldi size, aptal olduğumu mu düşünüyorsunuz?
yoksa psikolojik sorunlarım olduğunu mu?
yoksa tipimi mi beğenmiyorsunuz?
sarışın çiyan ve güzel gibi gözüken ama yüzünde asimetri olan çirkin: ikinizin de beni aynalamasından hiç hoşlanmadım. sanırsın bir mahlukatım ben. onlar nasıl bakış lan amına koduklarım.
ben de sizin bana baktığınız gibi mi bakıyorum size? eğer öyleyse bende de ciddi sorunlar var?
umarım liseye geri dönüş yapmamışımdır. orası yeterince zordu. şimdi burası da olmasın ben aynı şekilde.
ayrıca bir yerde, diyelim ki iş yerinde, ortam senin hoşuna gitmiyorsa, ordaki insanların sana "freak" gözüyle baktığını biliyorsan.. lan ruh sağlığını kaybedersin be resmen.
umarım bir çıkış yolu bulabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder