4 Haziran 2016 Cumartesi

sevgi emekti, o'nu bir lütuf gibi görmekti

dr cum ya. ben neden didikliyorum ki  seni "seviyor mu beni sevmiyor mu" diye. seviyorsun işte. bu bariz bir şekilde belli. ilgileniyorsun işte benimle. bu da bariz bir şekilde belli. ben neden hala şüpheye düşüyorum senden.
yalnız hayatımda başıma gelen en güzel şeylerden birisin. böyle limited bir zaman-mekan ortaklaşmamız ve bunların dışında iletişim kurmuyor oluşumuz bana çok şey gösteriyor. mesela sana kızıyorum, terkedilme şemam aktif oluyor. ama o gün ordan ayrılıp bir hafta sonra geldiğim için sana karşı çok da fazla dürtüsel davranmıyorum. dürtüsel davranmayınca da zaman içinde hislerimin, mesela öfkemin, nasıl peak yaptığını ve sonra düştüğünü ve seni tekrar arzuladığımı görüyorum. bu seyri görmek benim açımdan çok önemli.
ilk defa bir ilişkide bu kadar az dürtüsel davrandım, bu kadar az trip attım. ve bir başka kadının varlığıyla baş edebiliyorum 2 haftadır.
teşekkürler dr. gerçekten bir lütufsun sen benim için.
ayrıca senin o ilgi bekleyen halini yerim.

-*-*-*-*-*-*-
birisiyle konuşurken "neden seni anlıyorum" a vurgu yapıp duruyorum. o kişi zaten anlayacağımı varsayıyor ki benimle konuşuyor bu meseleleri. belki bu konu hakkında düşünebilir, çalışabilirim. (4 haziran 2016, 18.44)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder