26 Haziran 2016 Pazar

arayamam ulan

dostum ben neden numaranı kardite yolladım ve sildim?
ben sana hemen şimdi mesaj yazarım, ne olcak ki, çok basit bir şey benim için.
peki sonrası nasıl olacak.
resmi olarak ilk sevgilim olan çocuğu da ben aramıştım. bir yıllık bir ilişkimiz de olmuştu. neticede bıraktım bir yılın sonunda onu.
yani dostum hayırlısıysa ara beni.
yani sen bir birey olsan arardım yine de seni.
ama çok yakın bir arkadaşın var.
ben sana bir şey yazsam hemen ona yumurtlarsın.
madara edemem kendimi ona. senden yana madara olmak koymuyor ama ona madara olmak koyuyor be.
hem zaten gelmişsin 30 yaşına. 18 yaşından sonra okul iş olmuş hep hayatında. inanılmaz bir stres altındasın. sen bilirsin kendin için en doğrusunu.
belki kalbin kırık. belki bi sevdiğin var. belki bugün yarın biri çıkçak karşına.
istiyorsan gel al beni.
ama ben kendim bir oyun başlatmıycam.
hem enerjim yok, hem çekincelerim var, hem de seni üzmek istemiyorum.
canım dr. şimdiye kadar defalarca arardım seni. sense aramıyorsun. (26-06-16, 22.39)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder