14 Haziran 2016 Salı

düşünceler..bir durun lan.

düşüncelerim çok hızlı değişiyor. normal mi bu? herkeste ara ara olur mu bu?
mesela şu an dr u çok özledim. imgesi geliyor gözümün önüne. ama belki 1 saat önce çok uzağımdaydı, yabancıydı bana.
acaba o da beni düşünüyor mudur? acaba yarın beni göremediğinde bir daha gitmeme ihtimalimi düşünüp üzülecek mi? veya merak edecek mi beni? ve beni karşısında görünce sevinecek mi?
peki ya ignore ederse beni yine? bana ilgisi yoksa? bana kötü davranırsa?
ben ne yapıcam o zaman?
tamam, falcı umut vadedici bir şey söylemedi dr a dair.
mart, nisan, mayıs, haziran boyunca baktım ona. her hafta onu görücem diye heyacanlandım. onun görüntüsünü emmek istercesine baktım ona. sesini, kelimelerini, farklı hallerini gördüm. elbetteki bu hafta gidicam ve bana karşı olan tavrına bakıcam. bu haftaki tavrı çok belirleyici olacak benim için.
umarım bana karşı ilgisi vardır ve bana yönelik olur.
gerçi hayırlısı ya.
her şey olacağına varıyor nasılsa. ben ne desem boş nasılsa. (14-06-16, 12.30)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder