11 Haziran 2016 Cumartesi

seviyom ulan

ee ben neden günlerdir "ya bu adamı rahatsız ediyorsam" diye düşünüyorum.
neticede sevgilisi olduğundan da çok emindim, ama sevgilisi değilmiş.

hem bi kere o gün gülümsedi bana. gayet içten bir gülümsemeydi.
benimle çok fazla göz teması kurmadı. mesela vakasını tanışıtığı dr a bakarak konuştu. bunun nedeni beni sallamaması da olabilir. ama bir şekilde ona karşı olan hislerimi fark ettiyse utanmış da olabilir.
hem sonra 2 ya da 3 kez göz göze geldik. herhangi bir mimik, hoşlantı yoktu o bakışlarda. ama çoğu kez ben de öyle bakıyorum ona. neticede bu adam karşısındakini taklit etmeye meyilli biri. beni de taklit etmeye başladı.
hem ne yapacağını, nasıl davranması gerektiğini bilememiş olabilir.
ayrıca hakkatten kafasında bir yığın başka mevzu olabilir.
ordaki başka bir dr beni hoş bulduğumu söylemiş olabilir ona ve o da bundan rahatsız olmuş olabilir.
sevgilisi olup olmadığını sormam onu rahatsız etmiş olabilir. belki hoşlanıyordur benden ama yine de rahatsız olmuş olabilir.

öte yandan elbetteki gidicem yanına. kaybedecek neyim var ki.
ters davranırsa "hayırdır kardeş" derim. ne olacak ki en fazla. durumu neden dramatikleştiriyorum.
en fazla red yanıtını alırım, olur biter.
ama neticede o dudaklara dokunma, o gözlere doyasıya bakma ihtimalim de var. yüzde 1 lik bile böyle bir ihtimal varsa değmez mi denemeye? bence değer.

seviyorum seni dr ya. ama neticede vazgeçilmez de değilsin. 2-3 hafta bilemedin 1 ayda imgeni yitiririm. neticede yeni bir depremden çıktıktan sonra  yolumun üstünde seni buldum. senin reddin veya yokluğun artçı bir sarsıntı etkisi yapar sadece.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder