6 Haziran 2016 Pazartesi

demek ki gerek varmış dude

geçen hafta bankamatikten kartı aldım ama parayı almayı unuttum. bugün bankanın paramı yatırdığını görüp "aa ne güzel" dedim. ki hemen akabinde başka bir bankamatik kartımı yuttu.
aslında ufak tefek şeyler bunlar. "ama ne gerek var ki" deyip durdum. sonra oda arkadaşım "demek ki gerek varmış" dedi.
kendime geldim bu sözüyle. hakkatten ya. gerek var demek ki. vardır bir hikmeti. ben bilmiyorum şu an o hikmeti ve belki hiç bilmiycem. illa bilmek mi gerek zaten. kaldı ki bu benim kontrolümde olan bir şey değil. ki olsa bile so what. olan olmuş zaten.
demek ki başka bir şeylerin olması için o kartın o bankamatiğe sıkışması gerekiyormuş. zincirleme bir reaksiyon başlattım veya zaten başlamış reaksiyona dahil oldum. hani ufak bir dalga büyür de büyür. ya da ufak bir kar topu büyür gitgide. sonrası peak noktası. ve güzel bir durulma.
ve sonrası iyilik güzellik. (6 haziran 2016, 14.43)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder