25 Haziran 2016 Cumartesi

ı am weird, run bro run

ben neden dr un benden hoşlandığını ve hatta beni sevdiğini düşündüm ki? nasıl vardım bu sonuca?
bence adam beni hoş buluyoduysa bile bunun farkında değildi. ne zamanki o kızın sevgilisi olup olmadığını sorguladım işte o zaman bişiler dank etti. o zaman bi sordu belki kendine ne oluyo, bana karşı bişi mi hissediyo, ben ona karşı bişi mi hissediyorum. o gün öğleden sonraki bakış "bu kız bana karşı bişi hissediyo heralde bakışıydı".
son günümde de belli ki bi haftalık zamanda düşünmüş ve benle olmayı ihtimal olarak düşünmüş. beni hoş bulduğuna yönelikti bakışları.
neticedeyse aramıycak beni. gözden ırak olan gönülden de ırak olur.
zaten separation yaşamamış birisi hem ailesiyle hem de özellikle o azeri arkadaşıyla.
bizimki boş vakit bulduğunda anca futbol oynar.
kendi kendine karar alcak da beni arayıp buraya gelcek de. hem de o yoğunluğunun içinde. zaten o gelse de peşine takar arkadaşlarını.
ben de salak gibi arar diye bekliyorum.
aptalım. resmen adama karşı hissettiklerim gözümü kör etmiş.

ne diyelim sağlık olsun.

ama bir diğer ihtimalse benden hoşlanıyor ve aramak için uygun an bekliyor. önümüzdeki haftasonu için ararsa şaşırmam.

aramama ihtimali daha yüksek.
bende arayamam ki.
keşke onu okula çağırmaktan daha yaratıcı bir şeyler bulsaydım, arardım, mesaj atardım ona.

aman ya en iyisi onu unutmak.
o standart birisiyle mutlu olur. ben onun için fazla weird ım. ne yazık ki hakikat bu. (26-06-16, 03.41)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder