15 Haziran 2016 Çarşamba

ihanet işte bu :/ ama dr sen de elimden tutsaydın bana öyle "kötü kötü" bakacağına

herhalde bu blogu yazmaya çalıştığım ilk zamanlarda. hani bana yasak biri vardı. hani başka bir şehre gittiğini duyduğum..
dün gördüm onu. ben bi kaç soru sordum ona. o bana karşı ukala davranmadı. hatta bi kaç soru sordu. ve vişne mi kiraz mı olduğunu anlayamadığım meyveden getirdi bana.
adam yumuşacık. bedeni değil. sözleri değil. belki bakışı. belki gülüşü.
sonra bugün yine karşılaşmış gibi olduk. bir şey isterler mi diye sordum. su dedi. gelirken elim dolu olduğu için çantamın bir yerine attım suyu. suyu göremeyip almadığımı düşünmesini istedim aslında. sonra verdim. şaşırdığını görmedim ama şaşırmış olmalı.
kolumdaki mini yara bandından "kan mı verdin" dedi. "evet" dedim. piçlik yapıcam ya illa. bana biri bir adım atınca neden illa ukalaca davranıyorum. ve neden ben adım attığımda bana ukalaca davranılmasına bozuluyorum, küsüyorum hemen.
neyse ki "evet" deyip "böyle kısa da yanıt olmadı" deyip devam ettim. sormasa da olacakken "nerden geldin" dedi. "bursa" dedim.
bariz bir şekilde adım attı bana.
benimle dalga mı geçiyor bu adam? arkadaşı da benden hoşlanıyor gibi davranıyordu sanki. hangisi hoşlanıyor benden. veya ikisi aynı anda hoşlanıyor olabilir mi?
neyse ya. sonuçta yasak bana.

-*-*-*-*-

peki bana ne oluyor da onu görünce ona bakamıyorum, göz teması kurmayı geçtim merhaba bile diyemiyorum.

-*--*-*-*-*

sonra aklıma dr geldi. dr bana ben hayatına girince başka biri girdi mi girmedi mi dese ne dicem ben ona? bu olayı sayıcam mı?
dr a bunu söyledikten sonra onun bakışlarının öznesi olmak istemem. offff!! çok feci bakar ya.
ee ama gerçek şu ki ben kendi çapımda flörtleştim bu adamla.

nasıl yasaksa bu adam bana. en az ortamdaki 2 kişi rahatsız oldu bizim aramızdakinden. onlara neyse.
ama onlara teşekkür ederim. bana dr u hatırlattılar.
ben dr a içten içe kızgınım ve reddedilmek korkuyorum. bu yüzden ondan bir yandan da öç alıyorum.

bana yasak olan adam; duygularınla oynadıysam, seni göt gibi ortada bıraktıysam sorry. ben de hoşlandım senden. ama seninle birlikte olmam demem arkadaşıma ihanet etmem demek.
kaldı ki iyisin, hoşsun ama benim erkeğim sen değilsin.
ayrıca benim şu sıralar tek bir erkeğim var, o da dr. o benden hoşlanıyorsa da hoşlanmıyorsa da o işte benim erkeğim.

-*-*-*-*-*-

dr; seviyorum ulan seni. (15-06-16, 23.34)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder