28 Haziran 2016 Salı

'mecnun' değilseniz siktirin gidin ulan

dostum sen mecnun ne demek bilir misin?
goy goy güzel, kolay lokma olmak güzel, dürtüsellik güzel. lan bu kez de kadir kıymet bilmiyoz ki lan biz. buna ben de dahilim, karşıma çıkan erkeklerden bazıları da dahil.
misal ben M. ile bedensel bir şey yaşamasam ne olurdu?
ama insan gençken o an o şeyi yaşamazsa kuduracak sanıyor. oysa biraz bekle. bi dur. elbet kendi düşecek senin kollarına. düşmüyorsa da eyvallah.

yalnız belki de ben seviyorumdur ulan mecnun olmayı. belki ben seviyorumdur birinin peşinden koşmayı. onu elde etmeyi.

ayrıca dr un arkadaşıyla siyam ikizleri gibi bir ilişkisi var. anasıyla babası da taa ordan buraya gelmiş o buraya geldi diye. demek ki beyimiz uzun ilişki adamı. demek ki derinlikli ilişkiler kurabiliyor.

numaramı aldığı o an dürtüsel bir andı. kibarlıktan yaptığını düşünmüyorum. varlığım, bakışlarım haz verdi ona, ondan dolayı aldı. ama sonra etkimi yitirdim üzerinde. benim onun aramasını beklediğim bu günlerde belki de bir kez bile aklına gelmedim, çok olası değil mi?
yok çekiniyormuş, yok bilmem neymiş. ulan adamın umrunda olmama ihtimalimiz de var, ona ne diyon hacı?
hem zaten adam herkese mavi boncuk dağıtıyor işte, yalansa yalan de.

dr sana ayrılan sürenin sonuna geldik.
hoş buluyorduysan bir adım atsana ulan şimdiye kadar.
gelmişsin 30 yaşına. evlilikte düşünüyorsun işte. hala neyin peşindesin.
ne olsun istiyorsun? 40 ında bir çocuk sahibi olmayı mı? olm geç değil mi ulan o yaş.
gerçi sen de haklısın, daha uzmanlığını bile almadan evlenmek ne demek. (28-06-16, 14.16)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder