9 Haziran 2016 Perşembe

gözümün ışığı söndü.

onu görüyorum bir kafede. uzaktan selam veriyorum. kafasıyla selam veriyor wc ye gidiyorum. dönüşte yanına uğrıycam, hatta wc nin aynasından onu görüyorum, gitçek diye hızlıca hareket ediyorum. sonra göruyorum ki en az 6 kişilik bir erkek grubuna ders anlatıyor. bunu görünce ordan sıvışmaya çalışıyorum hemen. "beni gördüler mi, onlara söyledi mi" vs diye düşünüyorum.
nerden nereye evrildi zihnim.
şu an onu rahatsız ettiğime o kadar iknayım ki.
ki zaten bugün tüm gün buna yönelik detaylar topladım.
ben benden hoşlanıyor sanıyordum. tüm hikaye böyle başladı. şimdiyse benden hoşlanmadığını düşünüyorum.
utanıyorum; ya onu rahatsız ediyorsam? hakkatten de rahatsız ediyorsam?
ya onda hoşlandığımın farkında değildiyse ve fark ettiyse ve bu durum hoşuna gitmediyse?

***

"dün gelen doktor kadın kimdi". "ha onu, eski intern". "ben de kız arkadaşınız sanmıştım". "yok hayır". "nereli peki". "arnavutluk herhalde".
öncesinde "ibrikçi başımıyım ben" hikayesini anlattı, gözlerimin içinde bakarak. bir ara sinirliydi, ben de "atarlısınız bugün yine" dedim. güldük.
"sakız var mı ya sakız istiyorum" dedim. dolaplarda bulamayınca, kıyafet dolabında arayıp buldu.
sonra stajyer kız geldi, "case imi sen de gör istedim" dedi.
sonra öğleden sonra dr un yanına gittim. bakmadı bile doğru düzgün bana. göz teması kurmasında bir değişiklik vardı. böyle hemen devirmedi gözlerini. ama bir tür flört de değildi. ben ona tebessüm ettiğim halde tebessümsüz gülüşlerdi.
yoksa onu rahatsız mı ettim?
hani önder diye bir adam vardı. beni hazırlığın bölüm başkanına bile şikayet etmişti. bana da beni arama demişti. ama ısrarla onu arayıp kendimi anlatmaya çalışmıştım ona, belki 5 belki de 10 kez. demek ki birilerini bir şekilde rahatsız ediyorum.
sonra çay almaya gidiyorum dedi. ben de çıktım arkasından. aslında çekindim arkasından gitmeye (ki hoşlandığım birinden böyle çekinmek de ne demek). sonra bir yabancı gibi davrandı bana.

***

her şey benim hayal ürünüm müydü yani? bu mümkün olabilir mi ya?
dr la ilgili ne yapacağımı bilmiyorum. belki şu an çok da sağlıklı düşünemiyorumdur. belki birkaç gün sonra daha farklı bakarım olaya, ona. belki analiz edebilirim süreci.


mutlu olmayacaksak, onu husursuz edeceksem bir daha gitmem ki yanına.
bana karşı bir şey hissetmiyorsa ne gelir elden.
umarım yüzüme gözüme bulaştırmam hiçbir şeyi.

yıllarca bu günü doğum günü sandım.

***

bu arada beni anlamaya, beni yargılayacak adamı neyleyeyim ben?? (9 haziran 2016, 23.00)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder