14 Nisan 2016 Perşembe

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 47

dr muş, x miş, y miş..
B. vardı lan bir zamanlar hayatımda, böyle süper kahraman gibi bir şey. şimdi yok. fotografları da yok. ama hala imgesi benimle. yüzünü aklıma getirebiliyorum.
hani senin kendini kameraya aldığın bir video vardı, mal mal bakıyorsun ekrana, bi noktada yutkunuyorsun, bi noktada ezan sesi geliyor. o videoda ekrana bakmışsın, direkt bana bakıyormuşsun gibi geliyordu bana.
B. taa haziran gibi sildim sanırım fotograflarını. taaa haziran. o an bir cinnet anıydı. o gün silmesem başka bir gün silerdim. pişman mıyım? nıck. zihnimde var imgen. hem zaten fotografların senin gerçekteki güzelliğini yansıtmıyor.

ama dr u seninle kıyaslamam yersiz. başından beri biliyorum dr un seninle aynı kulvarda olmadığını. neticede sen beni istemedin. bu durumda ben ne yaparsam yapayım mübah.

özledin mi beni?
bir gün tekrar sesini duyar mıyım?
bir gün tekrar görür müyüm?
peki birlikte uyur muyuz bir gün?
olur gibi tüm bunlar. o kadar da imkansız değilmiş gibi. belki de o kadar imkansız gelmediği için olmayacak bunlar hiçbir zaman. hani bir şey imkansız gelir ve olunca acayip şaşırırsın ya. imkansız olan bir şeyin olma olasılığı senle tekrar aynı yatakta uyuma olasılığından daha fazla gibi.

neredeyse 1 sene önce aradım seni en son.

neden aramadığımı düşündün mü hiç? peki bir açıklama bulabildin mi? senin için bu kadar "available" olmam hoşuma gitmedi, hatta midemi bulandırdı, hatta hayattan soğuttu. o kadar yanında oldum ki senin.. sonra farkettim ki ha yanında olmuşum ha olmamışım. ikisi de aynı. nasılsa ikisinde de yalnızım. ama senin yanında yalnız olmak, bunu bilmek, bu çok daha zor.

"ararım" dedim sana. ağızdan çıkanlar birer söz. sözümü tutmuyorum ben. sen de aramıyorsun. çünkü "eğer istesedi o arardı" diyorsun.
kasımdaki son konuşmamızdan sonra birisi girdi mi hayatına. seviştin mi birileriyle. sevdin mi birilerini. bilmem kaç yıl boyunca birlikte olduğun kadını mı seviyorsun hala.

siktir et tüm bunları.
iyi misin? sırtın ne durumda? tel de sormayı unuttum. sağlığın yerinde mi? hala o mekandaysan ordaki yemeklerle doyuyor musun?...


haa bu arada. belki de çok mutlu mesut olduğumu sanıyorsun, belki beni kötü etkilememek istiyorsun.
o gün sen beni aradığında garip bir şekilde mutlu bir gün geçiriyordum. belki de senin arayacağını hissettim, bundan dolayıydı o mutluluğum.
netice de mutlu bir insan imajı çizdim.
oysa senden sonra dağıldım, toplanamadım hala. mutlu sayılmam. kesinlikle yapayalnızım.

senden bahsetmeyen ama senin mekanına geldiğini söyleyen bir kız var. tanıştın mı, sevişmiş bile olabilirsin. neyse ne. o kız tam bir göt. böyle boktan bir insan. böyle enerjisi, varlığı. "beni hep yalnız görüyormuş". sanırım "neden" diye sordu bi de. şerefsiz insan. sanane lan. sanane göt. hesap mı vericem sana. tamam ağzımızdan her çıkan sözü ölçüp biçemiyoruz ama bir yerde pot kırınca da toparlamaya çalışıyoruz..
var ya o kıza acayip sinir oluyorum.
sen kim köpeksin ya. bu aralar cildin parlak, kıyafetlerin ciks, fiziğin iyi, yanında insanlar var. lan senin boktan zamanlarını görmedik sanki. title mızdan dolayı bize danıştığın günleri de biliriz.
neticede bu kız benim zerre umrumda değildi geçmişte, en azından gündemime hiç girmemişti. sadece ilk tanıdığım zamanlarda suratı meymenetsiz geliyordu bana. haklı da sayılırmışım. neyse.
neticede sevişmiş olma olasılığınız var ya.. tam ihanet gibi bir şey bu bana....


-*-*-*

hem bir zamanlar sevdiğimi sandığım, sonra beni göt gibi ortada bırakan, bu yıl boyunca yanında bir yığın psikotik gördüğüm boktan herif. ne biçim bir insansın lan sen. aq. umarım bir daha uğramazsın buralara. umarım bir daha görmem hayatım boyunca seni. şerefsiz.

B. umarım şu senle sevişmiş olabilecek kızı da görmem bir daha.


-*-*-*

dr cum işte bunlar var benim gündemimde. iyisi mi sen o stajyer kızla takıl, ne bok yapçaksanız yapın. senin iş arkadaşın bile imaj maker a ihtiyacım olduğunu düşünüyorsa, sen ne düşünebilirsin ki bana dair.
hem onca zaman yanına geldim senin. bir kez bile şarkı mırıldandığını görmedim. ama o kızla geldiğimiz zaman mırıldandın. yoksa heyecanlandın  mı onu görünce? zaten o gün sıkça bana baktın. ona bakmadın pek. o gün adımı söyledin. o gün "öyle bakma" diye takıldın bana. ama yine de ondan hoşlanmış olabilme ihtimalin olabilir mi?
ya bu kız salak ama yine de senden bir reaksiyon görmese ne diye yanına gelmek istesin. hadi bu iki hafta önce oldu. peki bugün neden 2 hafta öncesinin açıklamasını yapıyor bana. tamam kız kaygılı bir tip, bu konuyu evirmiş çevirmiştir kafasında. ama demek ki senden de yüz buluyor.

arkadaş; ondan hoşlanabilirsin, ona yazıyor olabilirsin, vs.
şöyle bir gerçek var ama. benden hoşlansan onu kendinden uzak tutardın dimi bir şekilde? görüyorum ben senin bakışlarını ortama başka bir erkek gelince, onlara baktığımda, hatta bakmadığımda bakışların değişiyor. ama o kız her hafta senin yanına geliyor.
belki de işte umursamıyorsun beni. bu olasılık var ama bunu ısrarla görmüyorum ben.

hayatımda ilk defa onurlu bir karar versem ve bir daha yanına gelmesem, tutabilsem kendimi, uzak dursam senden, belki bir kaç kez o mekanda karşılaşırız seninle. şimdiye kadar birinden hoşlandığımda bokunu çıkardım. hiç birinden hoşlanıp ondan uzak durduğumu hatırlamıyorum.
gerçi uyuz gibi bir soyadı olan occupy dan tanıştığım o göt çocuk birden mailleşmeyi kesince ben de kurcalamamıştım. ama ondan hoşlanıyordum diyemem.
"B. den bir yıl sonra birinden hoşlandım, hatta çok çok hoşlandım ama bir noktadan sonra çaba harcamayı bıraktım": kulağa hoş geliyor bu kurgu.
yineleyeyim:
nasılda ordan gidene kadar da senin yanına gelsem bi bok yapcağın yok. en azında şerefimle, gururumla yanına gelmeyeyim, bu arada ordaki insanlardan da mesleki bir şey öğreneyim. netice de sen de bir öğrencisin, bana öğretebileceklerin sınırlı.

-*-*-*

dr; benim gibi orjinal, tatlı mı tatlı, canını senin yoluna koyacak birini kaybettin; tebrikler.
sonra da "aldatılırım diye evlenmekten vazgeçiyorum" de sen. sonra "evde kaldım" triplerine gir.
salak. benim gibi bir kadın bir daha çıkmaz nasılsa karşına.
 geçmiş olsun. (14-04-16, 23.03)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder