19 Nisan 2016 Salı

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 51

sana öyle bir bakar ki.. sanki yıllardır tanışıyormuşsunuz gibi. sanki hayatta onun için en özel insan senmişsin gibi. fakat come on dude. bu onun tekniği. diğer kadınlara da aynısını yaptı. o müthiş bakışları. o kendini bir şey sanmaları.. o kendini bir şey sandıkça sen de onu bir şey sandın ve diğerleri de onu bir şey sandı.
oysa o da diğer herkes gibi alelade birisi.

-*-*-*-*

spiritüel rehberlerimden birisinin yanında resim yapmaya çalışıyordum. bir kaç kez yaptığım resimleri beğenmişliğim var. ama o gün öyle olmadı yaptığım resmim. bunda da bir sorun yok. beğenmeyeceğim bir resim yaptığım için kendima kızacak, kendime kötü davranacak değilim.
rehberim resmime baktı. bakmadan önceki bakışı, duruşu, ondaki bir şeyler bana dair bir şeyi keşfetmeye çalışır gibiydi. sanki "işte bu kızın yetenekli olduğu konuyu sonunda buldum" gibi.. neticede resme baktı ve tatmin olmadı. o esnada nasıl bir tepki verdiğini hatırlamıyorum.
aynı kişi insanlar yaptığı müziğe eşlik edemiyor diye insanlara kızmıştı. ve sanki onları aşağılamıştı, ama bunu tam olarak hatırlamıyorum.
neticede narsistin tekiydi.
ama çok şey öğrendim ondan.
neticede bir yere kadar bana rehberlik etti. ve ondan öğrendiğim şeyler şu an çok çok işime yarıyor.

asıl nokta şu: biriyle tanışırsın. gözlerin kamaşır bir süre için. yaklaştıkça "bu muydu" dersin. netice de ona dair bir yığın olumsuz çıkarımda bulunursun.
fakat insanız işte. bit yığın defomuz var.
mükemmel olmamızı beklemek yersiz.

ve sonuçta bu rehberime gönül borcum var. o benim elimden tuttu. narsist olsa da bu elimden tuttuğu gerçeğini değiştirmiyor.

hem yazık ona. bir çok konuda bu kadar aydınlaşmış birinin bazı konularda bu kadar takılması..

-*-*-*-*

dr benim eşitim değil. bir noktaya kadar varlığı beni oyaladı.
neticede adam bir-iki yıl sonra ülkenin başka bir noktasına gidecek, ama ben tc de kalırsam büyük şehirlerden birinde eğitime devam etmek istiyorum.
bu adam hala ailesi ile yaşıyor. nerede sevişicez biz, nerede birlikte uyuycaz? hem bakir olma ihtimali bile çok yüksek.
entelektüel olarak benzer düzeyde değiliz.
ana akım bir tip.
hakkatten bu adam bana yönelse hem kırarım bu adamı, hem de üzerim.

amann neyse ne. netice de o da bana bayılmıyor. bence diğer kızla birlikte olsun. tencere kapak meselesi. hem zaten imaj maker a gitmeliymişim. one of his colic said that.

amann sikerler ya. (19-04-16, 23.46)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder