17 Nisan 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 48

dr cum nerdeyse 2 aydır senden bahsedip duruyorum.
fakat bana uygun değilsin sen.
kafa yazpılarımız uygun değil.
anlayışın bana uygun değil.
ayrı dünyaların insanı gibiyiz.
mesela sen aynı espriyi aradan 5 dak geçmeden 2 kez yapabiliyorsun. "what can I do sometimes" ı 10 kere duymuş olabilirim senden. birine bir şey anlatmaya çalışırken aynı şeyi 2-3 kez söylüyorsun. 1 den fazla kez söylediğine göre karşı tarafın anlamadığını düşündün demektir, ee o zaman 2., 3. söyleyişinde tıpatıp aynı cümleleri kullanacağına, farklı cümlelerle anlatmaya çalışsana durumu.

-*-*-*

velhasıl istemiyorum seni.
yani ben seni yine isterdim, ama 2 ay geçti lan. bir tık yok sen de. üstelik ortada en azından başka bir hatun daha var.
yani hem kriterlerin bana uygun değil, hem de böyle sıkıntılar var.

kısacası sikerler. (17-04-16, 12.14)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder