12 Nisan 2016 Salı

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 44

dr un annesi lösemi ymiş :/
yanımızda süpervizörü vardı, o sordu dr a. dr. da teknik terimlerle anlattı. ben de benim anladığım şekilde söyleyin dedim. süpevizörü "lösemi" dedi.
kardeşi varmış, o da askeriye de. ve babası varmış.
annesinin yanında teyzesi varmış.
nasıl hissediyorsun dr? sana bir yardımım dokunur mu, elimden bir şey gelir mi, kendine yaklaştırır mısın beni? çaresiz hissediyor musun kendini? çok yoruluyor musun?
dr seni sevdiğimi görebiliyor musun acaba?

sakız çiğniyordu p.tesi günü, cuma günü de çiğniyordu. komikli bir şekilde sakızı olup olmadığını sordum. "çok güzel çiğniyorum dimi" gibi bişi dedi. ben de "evet iştah açıcı çiğniyorsunuz" dedim. sonra uzattı bana, ben paketi alıp içinden kendim alıcaktım, bana o tutuyormuş meğersem. ben de kutuyu çekiştirirken buldum kendimi. neyse aldım, sakızın yarısını ağzıma koydum. "neli" diye sordum, bakıp "limonlu" dedim. ben de böyle çocukça  elimde kalan sakızı göstererek "aa baksanıza limon gibi" dedim. bakıp güldü bana. hoş mu buldu o an beni, çocukça mı buldu, nasıl bir andı bilmiyorum.
bu arada çok seksi çiğniyor sakızı. dudakları çok güzel ya. acaba bir gün uzun uzun öpebilir miyim o dudakları?
benim abazanlığımının bir göstergesi mi dr a duyduğum şehvet yoksa dr mu insanda böyle hissettiriyor, yoksa hem ben ona hem de o bana mı ilgi duyuyor sevişme ile ilgili? umarım dr da bana dair fanteziler kuruyordur. umarım mastürbasyon yaparken beni düşünüyordur, çünkü ben onu düşünüyorum. yerim ya seni, müstehcen anlamda :)
hayatımda kimse bu kadar tahrik etmemişti beni. her zaman seks çok arka planda olmuştur benim için. sadece birlikte uyusak bile yeter dedim şimdiye kadar geçmiştekiler için. ama dr la sevişmek istiyorum. dakikalarca dudaklarından öpmek istiyorum.
hele ayaklarını sallaması yok mu. ayaklarıyla birlikte bedeninin üst kısmı da sallanıyor. eminim sevişirken de öyle sallanıyor vücudu.

sonra ben duruyordum yanında. süpervizörüm aradı, okul taraflarına geliyormuş arabayla. telim titreyince çıktım dr un odasından, yanında hasta vardı. sonra kapıyı tıklatıp "süpervizörüm bizim oraya gidiyor arabayla ben de gidiyorum onunla, haftaya görüşürüz" dedim, "görüşürüz" dedi.
bi de dün sabah 1 kez, öğleden sonra 2 kez odasına gittim, kapalıydı. başka bir dr un odasına gidecekken kapısında hastaları görünce tekrar baktım odasına.
sonuçta yanında 1 saat bile kalamadım, ve yine apar topar çıktım :/

bi de sabah o polikliniğe giderken, koridora karşılaştık, yanımda okuldaki stajyer arkadaşım vardı. biz kapının bir tarafındaydık, o diğer tarafında. kapı kilitliydi, ben de güvenliğe açar mısınız dedim, açtı, dr bizim tarafa geldi, kafamızı salladık birbirimize, sonra biz de onun geldiği tarafa geçtik. ben onu görünce mala bağlıyorum, acaba o ne düşünüyor o anlarım hakkında. umarım kendisinden hoşlanmadığım sonucuna varmaz o anlarım yüzünden. aksine hoşlandığım için öyle davranıyorum.

*-*

bana çok kaba gelen dr epey kafa çıktı. telinin melodisi "game of thrones". bana "sana acilen bir imaj maker gerekiyor" dedi. güldüm geçtim. yanında orda çalışan biri vardı. kısa bir goygoy yaptılar. 10-15 dak sonra "alınmadın" dimi dedi. "yok ya ben halimden memnunum" gibi bişi dedim. bunlar yine goygoy havasına girdi. ben de komikli bir şekilde 2-3 kez teşekkür edip, namaste hareketi yaptım. komikti ya epey. hiç alınmadım dr a. birazcık benim narsist olan avukatı çağrıştırıyor bana. ama bizim avukat narsistlikte profesyoneldi, bu ise beginner seviyede. net ten benim dr a baktımi belki bir yerlere yeni bir foto koymuştur diye. neys etüm dr lara baktım. bu dr un da bir karısı var, bence çirkin ve stantartlıkta bir numara olan kadınlardan. yazık lan bu insanlara, kadın olarak böyle sıradan tiplerle geçiyor bir çoğunun ömrü. oysa standart olmayan, orjinal bir yığın kadın var. gerçi kadınlara neden giydiriyorum ki. sanki bu erkekler müthiş de. sonuçta tencere kapak olayı. bu adamlar bu kadar standart insanları seçiyorsa ve seçtikleri kişiler zevksizse, bu onların da hem standart hem de zevksiz olduğunu gösterir.

güzel bir yer o mekan. tam şu an ordan gidicek olmanın hüznünü yaşadım.

-*-

acaba dr la aramızda bir şeyler olur mu? duygusal olarak olmazsa bile sevişelim yaa.
dr istiyorum seni, anlıyor musun. (13-04-16, 00.28)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder