14 Nisan 2016 Perşembe

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 46

ekşi de yazıyor, sanki bir yerlerde de duydum. güya yollar ayrılınca da o kişi kıymetli olurmuş, hatta senin göt olup olmadığın o zaman anlaşılırmış.
yazması kolay. sevmeyen taraf olarak bunları söylemek de kolay. hayatı mahvolansan, hayata devam edemeyensen.. sikerler yani kısacası.
hem aramıyoruz diye unutmuş mu oluyoruz.
kısacası bi siktir git b.

-*-

stajdaki kız. neden bu kadar basit. zeka seviyesi lisedeki birinin zeka seviyesi gibi. acaba ailesi yüzünden mi böyle kalmış bu kız, ya da arkadaş çevresi.. bilemedim.. ataistler bunu da açıklasın.. ama şu konuda haklıyım; bir çok insanın neyi neden yaptığını vs anlayamam ben. ama bu kızı gayet anlayabiliyorum, dr u da anlayabilirim, ikisi de benim için kolay case ler. belki de tam bu yüzden onlar birlikte olsun ya.

kızla hiç uğraşmak istemedim açıkçası. hem dr a "bu kadar da" meraklı değilim. yine dr ların yanına gidicektik. bu salağın kalp atışları bile arttı muhtemelen. son an'a kadar nereye gideceğimi söylemedim, sonra başka bir dr un yanına gittim, arkasından baktım, bu da benim dr un yanına gitti. tee allahım yaa. zaten bugün çok sinirliydim, takatim yoktu onun değişik bir anına gelme ihtimaline.

sonra ben gidecekken, bu salak kızımız.. 2 hafta önce o benim dr un yanına gitmek istemiş, ama diğer dr ların hasta görmediklerini sanmış.. resmen hikaye yazdı, bana gayet uzun gelen, 1 dakika ya da daha fazla konuştu. "he he" deyip içimden dinlemedim bile. bir yerinde "yanlış anlama" gibi bir şey bile dedi sanırım. ben de "sorun değil" dedim. hem o açıklama yaparken hem de sorun yok derken ben suratına bile bakmadım doğru düzgün. bilerek yapmadım, otomatik olarak öyle oldu.
sonra "benim de ilk senem miymiş". geçen hafta bir dr un sorduğu sorulara cevap verdim diye geldi bu soru bence.
sonra poliklinik nasıl geçmiş.
sonra eşyalarıma, kıyafetlerime bakışları. hani böyle baştan aşağıya süzen. hani merak eden. hani benimle bir kıyasa girmiş gibi.
oysa kızın arabası bile var. araba kısmı önemli. araba sürebilen insanlara sonsuz saygım var. bu yüzden arabası bile var diyorum. düşünsene hem araba sürebiliyor, hem dearabası var. sonra zengin herhalde. sonra kedisi  bile var. ailesiyle yaşıyor. el üstünde tutuluyor gibi, yani öyledir herhalde. sonra çok güzel bir yüzü var. sempatik bile sayılabilir.
fakat tüm bunlara rağmen benlik değil.
ben olsam ona bakmazdım benim gibi aday varken. bir kere standart, diğerleri gibi. ama ben öyle miyim. renk getiririm hayatlara. gayet olgun davranıp, düşünebiliyorum.
ama dr a çok yüklenmemek lazım. onu değil de beni seçecek olsa şu an hayatının 12 yılı önceden belirlenmiş olmazdı. ayrıca bu boktan sistemin bu kadar da merkezinde olan bu kirli işi yapmazdı.

aman yaa. siktir ediyorum dr seni.
bir daha yanına gelmesem diyorum.
hem böylesi daha ilginç olur.
zaten yanına defalarca gelsem bile adım atacak gibi bir halin yok.
ordan gidene kadar yanına gelsem ne olacak.
daha fazla anımız olacak.
daha çok bağlantı kurucam zihnimde sana dair.
ama sonu. fail.

ayy. neyse. uzun uzun yanına gelsem mi gelmesem mi diye düşünmicem, nasılsa yalanlıyorum kendimi. gelmek istersem gelirim zaten. (14 nisan 2016, 21.50)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder