13 Nisan 2016 Çarşamba

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 45

B. ile olan bağlarım.. 1 yıl önceki kişi değilim kesinlikle. sigara içtiğim, uzun uzun hayallere daldığım, imgesini hep hatırladığım.. o günlerdeki kişi değilim artık. 
Onu geride bırakıcam diye çok korkuyordum, onsuzluğa alışmak istemiyordum. yapacak bir şey yok, insan acıyla yaşayamıyor bir müddet sonra..

-*-*

dr benden hoşlanmıyor. limonlu sakızın limona benzediğini söylerken bana bakışını hatırlamıyorum, o andan nasıl bir sonuca varacağımı da bilmiyorum, 2 gündür düşünüyorum ama. o bakış, o an bana aşkla baktığı bir an değildi. ayrıca ona dair sorularımı yanıtlamaya çok da meraklı değil gibi. 
bir de ısparta lıymış. hastalardan birine "bizim oraların konuşmasına benziyor konuşmanız, ıspartalı yım ben de" dedi. lan hani istanbul luydun??

şeytan diyor ki bir daha hiç gitme yanına. içimdeki avoidant işte. hep uzaklaşmak istiyor bir şeylerden. nasılsa haftaya olunca oraya gitçeksem gitçem tıpış tıpış. bu hafta onca gitme-gitmeme planı yaptım güya. tam olarak 3 kez odasına gittim, 4. sünde buldum odasında neticede. yani kendimi boşuna kandırmama gerek yok. 

hem geçen hafta hemşire arkadaşı onu çay içmeye çağırırken hiç de beni umursuyor, benle vakit geçirmek istiyor gibi durmuyordu, ayrıca daha arkadaşı gelmeden de özellikle benim orda kalmamı istiyor gibi durmuyordu. 

acaba o da diğer dr gibi imaj maker a ihtiyacım olduğunu mu düşünüyor.. hehe, bak o dr un söyledikleriyle yavaş yavaş kendini zehirliyorsun.

yahu sonuçta ben memnunum bu halimle, sabah akşam bu halimleyim. birileri beni beğenmiyorsa bu onların zevki, hayatı vb. 

kader kısmet bu işler.

zaten ben üzerim onu.

hem bir araya gelsek ne konuşucaz ki?

ama takılsaydık bir süre fena mı olurdu :/ (13-04-16, 21.48)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder