3 Nisan 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 37

Rüyamda O.nu görüyorum. Sanki yer yer başka bir surete dönüşüyor ama daha çok O. Bana çok yakın davranıyor. İnsanlara gıcık gıcık davranırken bana iyi davranıyor. İnsanlar arasında bile elimi tutuyor, bana dokunabiliyor. Çok mutluyum ben rüyada.
Yine O. çıkıyor karşım. Tam bitti, artık bağlar koptu derken.. Bugün yine allak bullağım. Bedensel olarak dünden kalma gibiyim.
Dün sürekli dr u düşündüm. Oysa dr gayet de sıradan bir insan. Benim gibi değil. O.nun gibi de değil. O. dr u görse ne derdi acaba. Kesin gözü tutmazdı. Klasik erkek derdi.
Zaten ilişkinin bu ilk flörtümsü aşamasında ben çok maharetliyim. Mesela 2-3 yıl önceki S. O kızı değil de beni tercih etmişti. 15 gün-1 ay kadar peşimde takılmıştı. 2-3 gün süren kıskançlık-yabancılaşma- soğuk darvanma ve sonra aşırı telafi davranışlarımdan sonra bana tekmeye atmıştı. Ve aradan 10 gün bile geçmeden o kıza yürümüştü.
Şimdi dr için de aynı şey geçerli. Şu an için benden etkilenmiş olsa bile bu adam bir tane kadından etkilenecek kadar görmüş geçirmiş ve olgun bir adam değil. Bir onur değil  dr. Onur un herkesin güzel bulduğu arkadaşıma yöneldiğini sanırken bana yönelmesi.. Ama onur bir istisna. Ben uzaklaştığımda, diğer insanların diliyle trip attığımda, ölü taklidi yapıp, hiçbir şey olmamış gibi davranmazdı. Sorgulardı, anlamaya çalışırdı, çözüm bulmaya çalışırdı, yaralarımı sarmak için uğraşırdı. Dr. sa burda sınıfta kalmadı mı? Hakikaten bu kadar klasik bir adamla birlikte olabilir misin sen? O.ndan sonra birinden hoşlandın, bu çok önemli. Ki zaten sen normalde kısa aralıklar birinden hoşlanabilecek birisin. Ama artık büyümedin mi? Her hoşlandığın ve sana bir şekilde yamuk yapan birisinden sonra biraz daha kırılmadı mı içindeki çocuk? Sonuç olarak ben direkt olarak insanlara saldırmıyorum. Onlardan bir saldırı aldığımı sanıp kendimi onlara kapatıyorum. Dolayısıyla öyle anlarda kırıldığım çok belli. Ortamda kırılan birisi varsa "ben ne yaptım acaba" diye sormak gerekmez mi? İnsan olan böyle yapmaz mı? olgun birisi öyle yapmaz mı? Adam gelmiş 30 una. Hala olgun değilse senle mi olgun olacak. Sorun şu ki sen de olgun değilsin. Eğer aranızda bir şey olursa yıpratırsınız sadece birbirinizi.
Zaten bana tav olduysa cesaretime, atılganlığıma, zekama, güler yüzüme tav oldu. Ben son bir yıldır nasıldım ey evren? hatta Onunla olan ilşkimde nasıldım? Sonuç olarak bu hallerim benim ilişki içindeki hallerim değil. Bunlar ilk günlerin heyecanıyla bedenimin verdiği tepkiler.

Velhasıl şuraya varmaya çalışıyorum:
Bizden bir cacık olmaz.
Çünkü ortamda o dangalak kız da var. Bizimkisi ona iyi, hoş davranmasa o dangalak oraya gitmek için o kadar hevesli olmaz. Demek ki adamdan karışık sinyaller almış ki oraya gitmek için can atıyor. Perş günleri o gidiyor oraya, cuma günleri ben. Adamın götünü bir güzel kaldırıyoruz.
Bir yandan evet kibar birisi, evet kıza karşı özel bir ilgisi yoksa bile sırf iyi davrandığı için kız oraya gitmek istiyor olabilir. Ama bu adam erkek türünün pek gelişmemişlerinden. Dolayısıyla o dangalak sırf hoş olduğu için ondan etkilenmiştir, en fazla yan cebimde dursun mantığıyla hareket etmiştir. Böyle adamların ciğerlerini bilmiyor muyuz amına koyayım.

Daha doğrusu ben de onun gibi davranabilirdim belki. Ortamda hoş bulduğum birisi var. Birkaç hafta sonra bir başkası geliyor. İkisine de iyi davranıyorum. Birinden hoşlanıyorum diyelim, diğerini de hoş buluyor...Ay yok ya. Ben böyle biri değilim. Ben dr dan hoşlandığımdan beri beni hoş bulduğum o intern çocuğa bakmıyorum bile mesela. Hakkatten birini hoş bulsam, diğerini yedekte tutmam ben. Ama birini sadece hoş bulsam, o zaman diğerini de hoş bulabilirim.

Tamam, kabul, şu yaşta karşıma çıkan kişiyle "bir ömür birlikte olma" hayali bile bana çok uzak geliyor, çok istesemde. Ama karakterli ve olgun bir erkek istiyorum ben karşımda. Net olsun lan. Mesela memedini dr un yaptığı gibi yapmazdı. O dangalağı hoş bulsa bile taktiksel olarak siktiri çekerdi ona.

Tabi bu yazdıklarımın hepsinin varsayımı şu: Dr benden hoşlanıyor, kızı da hoş buluyor ve cepte tutuyor. Belki de hiç ben de değil. Belki de sadece hoş buluyor beni ve eşit şekilde o dangalağı da.

Neyse ya. Sikerler böyle aşkın ızdırabını. Hayatımdan ilk kez karakterli davranıcam ve mecbur kalmadıkça dr un yanına gitmicem. Varsın hakkatten benden hoşlanmış olsun. Hoşlandıysa bir adım atsaydı şimdiye kadar ibne.
Zaten kadere inanan biriyim. Onunla olmuyorsa ve ben böyle bir karar alıp ondan uzaklaşıyorsam bu demektir ki böyle olması gerekiyor.

O dangalakla sana mutluluklar dr. Dünyada gerizekalı bir çiftin daha oluşmasına katkıda bulunduğum için tebriklerinizi kabul etmiyorum, o tebrikleri alıp bir yerlerinize...

Yeter lan. Off be. Sırf adamla aramda bir şey olsun diye takındığım imaj canımı sıktı.
Amına koduğuma SİZ deyip duruyorum. SİZ ne lan. ne demek bu. sonra onca zaman yan yanayız. bir gün bile gel birlikte şunu yapalım demedi. düşünemiyor mu bunu? öküz mü? sallamıyor mu? herhangi biri miyim onun için?
Sikerler lan. Hoşlanıyorduysan şimdiye kadar atacaktın adımını. Gerekirse risk alacaktın. Yok annen hastaymış, yok çekingenmişsin, yok şu yok bu.. Adım atmamana bile ben kılıf buluyorum baksana. Farzedelim ki o mekanla işim bitti ve sen bir adım atmadın..

Bi de şu var. İki hatun da odana geliyor. Sana demişim bir kez "istersen ben başka bir dr un yanına gidebilirim" diye. demek ki o dangalak da başka bir yere gidebilir.
lan belki de hakkatten de ikimize birden yürüyorsun.
Herhangi bir adamdan böyle bir şey beklerim. Ama herhangi bir adamla benim işim olmaz.

Katı mıyım çok? Keskin miyim?
Bir ilişki yürütebileceğime inanmıyorum. Mesela memedini gibi biriyle bir ilişki yürütülebilir, çünkü adam görmüş geçirmiş, yön gösterebilir, bana doğru yolu gösterebilir. Veya onur gibi biriyle de bir ilişki yürütülebilir.
Neyse ya dr. Hoşça kal. Umarım iyi ve mutlu olursun. Umarım kimse aldatmaz seni (bundan korktuğun için evlenmekten soğuduğunu söylemiştin). Umarım mutlu, mesut olursun. Umarım bir kadının olur ve o kadun harbi bir kadın olur. Umarım hayat seni çok yıpratarak olgunlaştırmaz seni. Umarım karşına iyi insanlar çıkar (my parents all time says that:) Yani tüm iyi dileklerim seninle.
AMA;
daha fazla duramam yanında. yapmam gereken işler güçler var. seni düşünmekten onları yapamıyorum. kafamı bir şekilde meşgul ediyorsun. oysa sana tüm acımasızlığımla bir etiket yapıştırıp, seni bir kenara koymam çok daha kolay.
Neyse ya daha fazla uzatmanın faydası yok. (03-04-16, 13.15)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder