3 Nisan 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 39

Gerçekçi ol, dışardan duruma bak:
- normal koşullar altında dr u yolda görsem ilgimi çekmezdi. gülmesine, kibarlığına tav oldum.
- pek fazla ortak noktamız yok; bu gayet ortada. hele ki O.ndan sonra çok boş beleş bir tip dr. şimdiye kadar kendi kararlarını alması, düşünmesi pek gerekmemiş, var olan kurallara uymuş vb.
- gözümde büyütmeye gerek yok dr. düşünmeye de gerek yok daha fazla. o koşsun peşimden eğer hoşlandıysa.
- istediği kişiyle birlikte olsun. yaşı 30 olmuş. annesi evlenmesini istiyordur artık. o da istiyordur tabi. ben bu kriterleri karşılayacak kadın değilim. ben bir-iki sene sonra tahininin çıktığı yere gidecek kadın da değilim. öyle bir kadın olmadığım için onu tavlamaya çalışmak vs. çok acımasızca. istiyorsa o gelsin peşimden. öte türlüsü tüm bunları bilip onu kandırmak, yoldan çıkarmak olur.
- belki de kaderinde o dangalak kız vardır. belki de onunla evlenecektir, çocukları falan olacaktır. dr mutlu olacaksa onunla birlikte olsun, ben aradan çekilirim. zaten benim istediğim gönül eğlendirmek. max 2 sene biçiyorum birlikteliğimize. sonrasında tekmeyi basarım, 1 yıllık ilişkimde olduğu gibi. sonra toparlanamaz dr.
- velhasıl aynı yolun yolcusu değiliz dr. sen ver kararını.
- bundan sonra kıskanmak, çok feci bir şey yapmadığın sürece trip atmak yok.
- o dangalağa da ekstra iyi davranıcam lan. istediğinde o gitsin dr un yanına.

DAHA DA DÜŞÜNMİYCEM SENİ DR. Sen de zaten herkes gibisin. Lan O. bırakmış beni. Sen mi tercih edeceksin. Sen mi anlayacaksın beni. peh. davul bile dengi dengine lan. (3 nisan 2016, 20.56)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder