17 Nisan 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 49

B. yi düşünüyorum da. adam açtı kadınlara. gözü kayıyordu işte. çapkın mı desem, kazanova mı desem, doğru kelimeler bunlar olmayadabilir. neticede bu kontrol edebildiği bir şey değildi. gerçi kontrol edebilse de etmesin zaten. demek ki içinden böyle geliyordu. içinden gelen şeye neden engel olsun ki.
fakat hattın diğer ucunda olan benim için onun bu hallerini görmek pek de hoş olmuyordu.
bu hallerini gördüğüm halde nasıl oldu da peşinden koşmaya devam ettim.
çünkü ben orda olduğum sürece benden başka kimsenin yatağına girmedi. gözü kaydı birilerine ama eylemsel olarak bir şey yapmadı. yapmadım dediyse yapmamıştır, bu konuda ona güvenim sonsuz.
ama yazık lan. içinden geliyorduysa keşke yapsaydı.
ben de malmışım. rahat bıraksana kızım çocuğu. napmak istiyorsa bırak yapsın.

-*-*-*

başka kadınları anlatırdı bana. şimdi beni de başka kadınlara anlatıyordur. çok garip hissettiriyor bu. çünkü o kadınları bana anlattığında yollarımızın ayrılacağı hiç aklıma gelmemişti.

-*-*-*

onu görmeyeli 13 ay oldu.
onu son kez arayışımın üzerinden yaklaşık bir yıl geçti.
son kez 5 ay önce sesini duydum.

-*-*-*

"lie to me" yi izliyorum. telinde gördüğüm kadınının ondan hoşlanıp hoşlanmadığını sorduğumda, gözlerimin içine bakarak "hayır" anlamına gelen bir şey söylemişti. o esnada da yalan söylediğini anlamıştım, özellikle dikkatle bana bakan gözlerinden. ama bana yalan söylediği için kızmıyorum artık ona. yalan söyledi, çünkü hazır değildi gerçeği söylemeye. ben onun %100 dürüst olduğunu düşünürdüm. ama herkes zaman zaman yalan söyler.

-*-*-*

hayatımın şu anki dönemi için "aa çok mutluyum" falan diyemiycem. ama onunla iyiki ayrılmış yollarımız. tam olarak psycho ya bağlamıştım yanında. onun desteği olmadan onu geride bırakamazdım. şu an hala yan yana olsaydık bu da benim felaketim demek olurdu. çünkü "he is not into me". çünkü sürekli kırılıyordum ona. çünkü direkt olarak bana "kardeş olmuyor senle" diyemiyordu, hep bir olasılık bırakıyordu. ben de buna tutunup siktir olup gidemiyordum.
kısacası ona binlerce teşekkürler. bir şekilde yolumdan çekildi.
geldiğim nokta müthiş bir nokta değil. ama bu bile birinin peşinden sürüklenmekten, başka birinin yolundan gitmekten iyidir.

-*-*-*

ilk tanıştığımız, ve son zamanlarda kaldığımız odayı, odanın da dahil olduğu o kocaman mekanı özlüyorum. tabi en çok da uykularımızı özlüyorum. ismimin sonuna "çik" ekini eklemişti bir kaç kez; sonra teline ismimin baş harfine "ey" ekleyerek kaydetmişti beni; kaldığımız odanın tavanına vuran yağmur sesleri; geceleri neredeyse istisnasız her tuvaletten dönüşümde benim için battaniyeyi açması, benim vücudumun soğuk olmasından dolayı arada beni ısıtmak istememesine rağmen istisnasız bana kıyamayıp beni hep ısıtması.. böyle böyle muhteşem detaylar var hikayemizde.

iyi adamdı her şeye rağmen.

ona aramadığım için kızıyor mudur bana. kızmasın. içimden, elimden başka türlüsü gelmiyor. ben onunla aynı yatakta olmayı, bir gün kadını olmayı hayal etmeyi biliyorum. ama bunlar olmadan onunla ilişki kurmayı bilmiyorum. bunlar aradan çekilince bir yabancıya dönüyor benim için. böyle olduğu için kötü sayılmam ben.

kızma bana. (17-04-16, 19.56)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder