28 Nisan 2016 Perşembe

Sen Kim Köpeksin..

iki kuruşluk değeri olmayan insanlara neden gidip kendinden bir şeyler vererek yönelirsin. bırak o.ç. leri. üstelik sen bu adamın yanına 4 kere gittiysen 3'ünde bu adam sana göt gibi davrandı. şimdi de "5 dakka doldu" ama diyor, çünkü sen girerken 5 dakikanızı alabilir miyim dedin. elbetteki isteyen istediği gibi davranır herhangi birine. iyi de arkadaşın değilim ben senin, bir yabancı da değilim. sen benim sözde hocamsın. bana sözde bir şeyler öğretmeye çalışıyorsun. vaktin olmayabilir, o zaman da bunu kırıcı olmayan bir şekilde dile getirirsin. veya başka bir excuse un vardır. "ama 5 dakika doldu" demekse bir espri olmadığı sürece çok kırıcı.
bunu kırıcı algılayan benim, bu söylediğinden bir yığın çıkarımda bulunan benim; tüm bunlara eyvallah. ama elimde değil, gıcık oldum sana. aşağılandığımı hissettim. "lanet olsun bu bölümde ne işim var" dedim. bir daha o bölüme ayak atmamayı bile düşündüm.
yani sen suya, yani benim dinamiklerime bir taş attın ve halka büyüdü de büyüdü.
öte yandan sana bir yığın bok atsam da senden bir yığın şey öğrendim ben, vizyonumu açtım bu bölüme dair ve bence şu an burdaysam bu senin sayende.
bir yandan sana yeterli saygıyı verip vermediğimi de sorguluyorum, "bu adama karşı ayıp mı ediyorum, hatalı mı davranıyorum" da diyorum ben. keşke senin bana boktan gelen yanlarına karşılık sana çok iyi davranabilsem. çünkü bir gönül borcum var gibi geliyor bana. çünkü bu bölüm benim için bir ukteydi ve sen ukteme ulaşmamda yardımcı oldun bana.
fakat tıpkı y.k. nın yaptığı gibi beni önemsemediğini sözlerine belli ettin.
arkadaş; ben insanlarla iletişim kurmak için elimden geleni yapıyorum. yapmadığım kişilerde oldu. mesela şu anki azeri arkadaşıma göt gibi davranıyorum. mesela kardeşime de bazen çok kırıcı davranıyorum. ama sana böyle davranmadığımı düşünüyorum..
gerçi ben randomly birilerine kötü davranıyorsam, birilerinin de random u ben olabilirim.
belki de en mantıklısı insanların yaptıklarına ettiklerine takılmamak.
mesela sen hocamsın. dersini takip etmek için elimden geleni yaparım. seni gördükçe saygıda kusur etmem. ama bunların dışında sana bir adım dahi atmam.
"profesyonel davranmak" gerekiyor bazı konularda, belki de politik olmak.

neticede "5 dakka bitti ama" her ne kadar bana yönelmiş bir söz olsa da burda senin de dinamiğin giriyor devreye. evet sen entellektüel olarak bir yığın konuda bir yığın farkındalık geliştirmiş olabilirsin. ama bu diğer konularda da böyle olduğun anlamına gelmiyor.
mesela belki de ders dışında inanılmaz boktan bir insansın.


neyse. şu an sana o kadar da sinirli değilim. tam şu anda personally almamaya başladım söylediğini, tavrını.
ama senle konuştuğumdan beri içim içimi yiyordu resmen.

-*-*-*

stajdaki kız mesaj attı: "x meraba günaydın" gibi. bizim psy izindeymiş. bizim kızda geç kalmış. ben de bu sabah oraya vardığımda tam da bunu istiyordum aslında. fırsattan istifade benimkinin yanına gittim. bizim kızada orda olduğumu ve dilerse oraya gelebileceğini yazdım. aslında sanırsam temel amacım onların arasındaki ilişkiyi görmekti. iki ya da üç kez benimle iletişim kurdu benimki. ama son dakika golü olarak onunla kurdu. o esnada haliyle bozuldum ben. elimde değil abi bozulmamak. bozuluyorum işte. sonra o bozulmuşlukla çıkmam gerekiyordu ve çıktım.
o,  ben çekingenlikten kapıya bakıyordum, esnada bir de baktım ki bizimki bizim kızla göz kontağı halinde bir şeyler diyor. bana nasıl bakıyorsa ona da öyle bakıyordu, insan bir acayip hissediyor o sahnede (!"nasıl ya bana baktığı gibi m, bakıyordu ona da. yok inanmam. gözümle görsem bile inanmam. inanamam"). benimkinin ona baktığını anlayınca kapıya bakmaya devam ettim ben de, sanki orda ilgilendiğim bir şey varmış gibi. o arada süpervizor geldi ve bizimki ayağa kalktı o gelince. panikledi gibi. ve sanki onun paniklemesinin sorumlusu ben gibiydim. ben kapıya çok dikkatli bakınca ve ordan süprevizör gelince, bizimki de bunları algılayınca. zira bir süredir o adam gelince bizimki ayağa kalkmıyordu. peki bana baktığını gören bizim kız ne düşündü acaba? bana bakması üzdü mü onu. bir ya da iki kez direkt yüzüne bakabildim, halinden memnun değildi benim kız. belki benimki onunla gözsel iletişim kurunca kendine gelmiştir. belki de benden sonra "vur patlasın çal oynasın" pozisyonuna geçmişlerdir. belki de aslında benimki ondan etkileniyor, samimiler ama ben ordayım diye bilinçli bir şekilde ignore etti onu.
her durumda ikimizin aynı anda orda olması bir hataydı ve buna yol açan kişi benim.
neticede bir şekilde bizim kızda benimki de bu durumdan memnun kalmadı, keza ben de memnun kalmadım.
ama haftaya yine aynı şeyi yapıcam muhtemelen.
veya yarın bir adım atıcam, o bana adım atmıycak, böylece dokturcuğumla olan sahne kapanacak. (28-04-16, 00.22)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder