26 Mayıs 2016 Perşembe

yaşamak için güzel bir gün; thanks meditation ^^

demek ki neymiş, ben ortamdaki diğer kadını tehdit olarak görmedikçe ve ona yakın davrandıkça ortam yumuşuyormuş, üçlü keyifli anlar geçirilebiliyormuş. way be. kendime rağmen bugün ona bakmasına çok fazla anlam yüklemedim. acaba böyle yaparak kendime kötülük mü yaptım? bastırdım mı yoksa bir şeyleri? neyse ne. sonuçta her zaman yaptığım gibi yapmadım. bu kez farklı şekilde davrandım. bu da bir şeydir.

-*-*-*-*-*

sonunda biri bana yazdı; thanks god. hoş da çocuktu. Şayet B. ile tanışmasaydım hoş bulabilirdim bu elemanı. ama B. ile kotamı doldurdum. ayrıca, evet, kabul, ben tatlı, sıcakkanlıyım vb. ama birine de ilk karşılaşmanda böyle ağır bir şekilde yazarsan kaybedersin be dostum. neticede bu kadar ağır bir yazıştan hoşlanamayabiliyormuş insan.
ayrıca bu devirde örgütlü insan mı kaldı be. kendini ne sanıyorsa beni takdir ediyor. lan kendini takdir etmen için benden daha çok görmüş, geçirmiş olman gerekiyor. ama boş beleş olduğunun senle ilk karşılaşmamda farkına varabiliyorum ben.
hem zaten şu andan sonra böyle örgütlü, çerçevesi belirlenmiş, kendini bir grup üzerinden tanımlayan biriyle yapamam ki ben.

-*-*-*-*-*

ayrıca sınıftaki o çocuğun kelimenin tam anlamıyla bir dangalak olduğunu düşünüyorum. durumları ele alış tarzı, yorumlayışı. lan o hoca kibarlığından senle muhattab olup sana düzgün cevaplar vermeye çalışıyor, sense çarpıtılmış algınla ona dair şeyleri ulu orta dile getiriyorsun.

ayrıca nasıl tiplersiniz siz yahu? birbirinizi gaza getiriyorsunuz. saçma bir realite yaratmışsınız, bu realiteye inanıyorsunuz hepiniz.

-*-*-*-*-*

hepinize bugünkü giydirmem bu kadar. umarım giydirmelerim zamanla azalır. ben de sizleri kabul eden, kucaklayan yüce gönüllü insan olmak isterim. ama mala da mal diyek ya bi zahmet.

lan aslında içimden geçen şu; allah topunuzun belasını versin.
oh be, suçlulukla dolu da olsa, rahatladım ^^   (26-05-16, 21.57)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder