16 Mayıs 2016 Pazartesi

yaşamak için bir nedenim kalmamış gibi..

insan EN sevdiğinden ayrılınca kendinden de ayrılıyormuş. sadece onun hayatından değil kendi hayatından da.

-*-*-*-*-*-*
beni sevmediğin için, adım atmadığın için sana kırgınım dr.

bana da senin peşini bırakmak düşüyor.

-*-*-*-*-*-*

kendimi kandırmıycam daha fazla.
beni istemiyor. istemiycek. basit bir hoşlantıydı belki başlarda. hatta başlarda "bu kız olabilir mi acaba eşim" diye check etmiş de olabilir. ki kesin etmiştir. ben de ederim, eli yüzü düzgün, konuşmayı, düşünmeyi bilen birisi için.

velhasıl geldiğimiz noktada ip koptu çoktan.
eskiden bana karşı çıkmazdı mesela. hemen kabul ederdi her dediğimi. cuma günüyse karşı çıktı. ben onunla ilgilenmedim. o da benimle ilgilenmedi. oysa bir keresinde trip attığımda konuşma açmaya çalışmıştı.

istemiyor beni.  (16-05-16, 15.08)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder