8 Mayıs 2016 Pazar

vazgeçtim senden dr

yumuşamıycam. az öncce yine dr un yanına gitme hayalleri kurdum.
gitmiycem bir daha yanına.
kaybetti işte beni. 3 ay oldu be. el insaf.

yeter be.
aklımda bir yığın cevabı olmayan gerçeklik ya da paranoya;
- acaba onu rahatsız mı ediyorum?
.
.
.


yeter hakkatten. istese şimdiye kadar defalarca kez adım atmıştı. belli ki bişi hissetmiyor bana.
şu noktadan sonra hissediyorsa da canı cehenneme.


GERİ ADIM ATMIYCAM.

hayranları bir taraflarına kına yaksın.

onu bu okula çağırdığımda "gerçekten mi" dedi.
ne yavşak adamsın sen be.
o esnada artık kimbilir hangi gerekçeden dolayı öyle bir tepki veriyorsun. ama bir daha sormuyorsun ne zaman geleyim diye.
işte o boktan insanlardansın sen de.
tanrı bilir senin sevgilin de vardır.
tanrı bilir o sıkça yanına gelen arkadaşına beni anlatıyorsundur dalga geçerek.


Vazgeçtim senden. NOKTA.
Bu kez bu sözümün arkadasındayım.
sana umut bağlayıp, yanına geliyorum. sırf senin moralini bozmamak için bir önceki günden kendime çeki düzen veriyorum.
karşılaştığım muameleye bak.

değiyorsunuz lan. hele ki senin gibi diğerleri etkisinden kalan üç kuruşluk insanlar hiçbir şeye değmiyorsunuz. (9 mayıs 2016, 00.12)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder