28 Mayıs 2016 Cumartesi

ah insanlar AH

yok ben anlamıyorum. arkadaşım buyum ben. sen neden benim görüşüm için gülerek ve espri havasında "senin de evrenle olan ilişkini anlamıyorum" diyorsun. neden yargılıyorsun beni. anlamıyor musun buyum ben. senin hoşlandığın, sana yol gösteren şeyleri ben böyle olduğum için söylüyorum sana. ben sana böyle mi yöneliyorum. ben senin yanında varolurken şimdi şunu desem acaba olumsuz tepki verir mi diye kendimi check etmek zorunda mıyım? ben sana böyle mi yöneliyorum? ben senin varoluşunla gülüyor eğleniyor muyum? mesela sen müslümansın, ben bunun üzerinden sana espriler yapıyor muyum? o konuyu açmıyıyorum ben senin yanındayken. veya senin bekarete önem verdiğini sandığım zamanlarda da bu konuyu senin yanında açıp bunu mevzubahis yapmazdım.
mesele şu; ben yanında rahat hissetmiyorum. aynı dili konuşmuyoruz seninle. ben tüm bunları sana anlatmak da istemiyorum. sen olduğun gibi ol. ama aslına bakarsan senle ilişki içine girmek istemiyorum. varlığın, seninle ilişkim haz vermiyor bana. belli ki sana haz veriyor. lan aq madem haz alıyorsun benden bir zahmet bana saygı da duy. "bana saygı duy" mu demeliyim illa sana.
zaten sınıfta yüzeysel ilişkiler kuruyorum. bir de burda, yaşam alanımda böyle ilişkiler içine girmek istemiyorum.
ayrıca senin vereceğin akla sıçayım ben. bakış açın nasıl da zehirli be. belki arkamdan söz konusu şahıslar bir şeyler konuştu. sen de bunları baz alıp bana nasihat veriyorsun. gerçi böyleyse amenna. teşekkürler. ama öyle değilse ne diye zehirliyorsun beni.

of ya. vallahi rahat hissetmiyorum. tanrım bu çok büyük bir sınav. geçmiycem herhalde bu sınavı. bu saçma sapan tipler karşıma çıksın diye mi geldim lan ben buralara.
hani bu üniversite çok anlam ifade ediyor ya dışarda birilerine:
sizin karşınıza bu insanları çıkarsam acayip şükredersiniz lan hayatınıza. böyle sikimsonik insanlar da var işte burda. böyle hayat ödevinin içine edeyim lan. aq. (28-05-16, 23.01)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder