20 Mayıs 2016 Cuma

neye böyle uzundur yollar..

ilk haftalar yanında dönüşte nasıl da umut dolu oluyordum, yüreğimde kuşlar uçuyordu adete.
içimdeki kuşlar öldü yine bugün.

ciddi alınmıyorum sanki onun tarafından.
o üzülmesin, kırılmasın diye sözlerime, yapıp ettiğime çok dikkat ediyorum. o ise tam tersi.
benden hoşlanmıyor işte.
bir insan neden hoşlanmaz benden. bunu aklım almıyor.

benden niye hoşlanmıyorsunuz? ben sizlere, hepinize değil, BAZILARINIZA, çok iyi davranıyorum. siz neden böyle davranıyorsunuz bana?

bir kaç gün gecikmiş regl im ilk günü bugün. hassasiyetim biraz da bununla ilgili.
ama hırsızın hiç mi suçu yok?
tüm hafta aklımda dr u evirip çevirdim. netice göt gibi bir final yaptık yine.

teşekkürler dr.
belli ki benden hoşlanmıyorsun.
tüm bu davranışlarının nedeni bu.
ok.
ne diyek kanka. elden zaten başka ne gelir.

-*-*-*-*-*-*-*-*

B. yi bugün bir konuda çok iyi anladım. benden sonra kendi içinde talihsiz denicek bir ilişki yaşadı. orda işler yolunda gitmeyince beni aradı. hem de öncesinde özledi epeyce.
aynı durumdayım bugün.
ilk defa bu kadar çok istedim belki de onu aramayı.
aylar sonra ismi söyleye söyleye ağladım.
ama arasam ne dicem ki.
ne zaman ağlasam ağzıma sıçmadı mı?
hem zaten şimdiye kadar ağladığımda kim anladı ki beni? daha doğrusu hangi erkek.

-*-*-*-*-*-*-*-*

terapistim sana iyi davranıyor mu demişti.
"aa tabi" demiştim ben de.

isabetli bir soruymuş.
bana iyi davranmıyor.
haftalardır bir yığın hayalle gidiyorum yanına.
kıralan hayallerin altında ezilerek dönüyorum yanından.
bana iyi davranmıyor.

birileri olsun istedim hayatımda.
kimsecikler yok.

bazı günler hangi şehirde olduğumu şaşırıyorum.
istanbul da olduğumu sanıyorum bazen, mekanlar hiç ankara gibi durmuyor. sanmak değil, kısa süreli inanışlar diyelim.
sonra zaman algım parçalanmış durumda.
sonra kimsem yok.

-*-*-*-*-*-*-*-*

parçalandım. toparlanamadım bir türlü.
her şey çok değişti.
önce kilo verdim.
şimdi kilo alıyorum.
bedenimle kurduğum ilişki bile değişti.
herhangi bir hayalim yok.

nolcak böyle.
nereye kadar devam edicek böyle..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder