27 Mayıs 2016 Cuma

aklıma düşen B.

Bugünlerde B. yi özlüyorum. ara ara aklıma düşüyor. biliyorum o da beni aramak istiyor. ama belli bir sınırı ihlal etmek istemiyor. ben ararsam çok sevinecek, biliyorum, hem de çok iyi biliyorum. ama o aramak istese bile arayamıyor.

umarım anlıyorsundur beni ey B. canımsın, ciğerimsin. ama ben başedemedim yaşadıklarımla. öldüm resmen. hala toparlanmış değilim. bu halimle ancak sana da kendime de zarar verebilirim. başedebileceğimi bilsem ben de isterim seninle konuşmayı, görüşmeyi ve hatta birlikte uyumayı, sevişmeyi. ama hala kırıklarım, gediklerim var.

kızma bana, anla beni, olur mu.

nasıl ya. mesela U. o kadar gerideki. hiç umursamıyorum onu. ama bir zamanlar onsuzluk çok acıydı. bir gün B. içinde mi böyle olacak. olmasın ya. o hep kıymetlim olsun. fiziksel olarak o hayatımda. bıraktığı boşlukta hala büyük bir burukluk, acı var. ama buna da razıyım. "ondan önce ve ondan sonra" diye hayatımı ayırdığım adam da bir gün benim için bir anlam ifade etmeyecekse ne anladım ben bu işten.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*

geçen sene bu zamanlar. acılar içindeydim. hep o halde kalıcağımı derinden inanıyordum. oysa öyle olmuyormuş. zaman geçiyormuş ve kabuk tutuyormuş yaran. artık bu halinle yaşamayı öğreniyormuşsun. tekrar içten gülebiliyormuşsun. mutlu olduğun anlar olabiliyormuş. insanların arasına katılabiliyormuşsun. sigarayı bile bırakabiliyormuşsun.

way be. hayat işte. (27-05-16, 23.38).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder