8 Mayıs 2016 Pazar

sığır

tam bir sığırsın bu arada. lan defalarca odana kale, not kağıdı falan getirildi. lan bir  kerede kibarlığına "sen de ister misin" de. desen alcak değiliz zaten. maksat "insan" gibi davranman burda.
mesela tam 3 kez sakız çiğnerken senden sakız istedim. yine bir sığırlık örneği. kafan dağınık, yorgunsun ve bu duruma sığırlık demeyelim hadi.
ama ilk bahsettiğim şey.
seni görmek, yüzüne bakmak, boynuna, yüzüne bakıp "lan şöyle ısırsam boynunu ve hatta yüzünü.. hele ki dudaklarını" demek hoşuma gidiyor. lan resmen bir daha yanına gelmicem, ki seni görmeyi çok istiyorum, ama SENİN YÜZÜNDEN YANINA GELMİCEM BİR DAHA.
işte bu durum bir dramdır.
sana rağmen nasıl senden hoşlanıyorum. sana rağmen nasıl bir daha yanına gelmemeye karar veriyorum.
bence en iyisi sen GAY ce takıl o arkadaşlarınla.
hatta git kendin gibi dar kafalı birini bul, evlen, çocuk yap. sonra şu anki halinden daha apathatic bir hayatın olsun.

baştan beri bir yığın BANA GÖRE saçma sapan yanının farkındaydım.
ama ordaki diğer insanlara daha iyi niyetlisin, daha çok düşünebiliyorsun vs sanıyordum. oysa tüm bu düşüncelerim elimde patladı. daha iyi niyetli falan değilsin. tıpkı diğerleri gibi bir şekilde sana iyi davrananlara iyi davranıyorsun ve bu iyi davranışının diyetini bir başkasına aşağılayıcı davranarak nötr lüyorsun. tebrixs. düşünüyor falan da değilsin pek. diğerlerinin etkisi altındasın daha çok.

öte yandan annen hasta. hayat koşulların, yapmak zorunda oldukların vs. bir yığın angaryayla dolu. kendini kötü hissetmen, öfkeli olman ve kendini kontrol etmemen çok normal. tüm bunları anlıyorum, ben de böyle oluyorum.

ama anlamak istemiyorum seni daha fazla. mart ayından beri her hafta geldim yanına. sen naptın karşılığında? beni kendinle birlikte o iki adamla aynı odada bıraktın. bana zaman ayırmak yerine her gün görüştüğün o arkadaşınla doldurdun tüm boşluklarını.
belki de varlığım seni rahatsız ediyor. sürekli yanına gelmem hoşuna gitmiyor. belki başından beri bu böyle, belki bir süredir bu böyle.

neyse benden kurtuldun. bir tarafına bir şeyler yak. ve apathetic hayatına devam et.

göt herif. (8 mayıs 2016, 14.58)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder