21 Şubat 2016 Pazar

Sigara Bırakma İlacını Kullanmaya Başladıktan Sonra 2

Sabaha doğru O'nu gördüm rüyamda. Bir grup insanla birlikte bir yere gidiyordu. Onlar yeni bir yere gidiyorlardı, bense bildiğim bir yere geri dönüyordum. Canımı sıkan şeyler söylüyordu. Ve uzaklaşıyorduk birbirimizden. Onlar adım ata ata ilerliyorlardı, bense adım atmıyordum hemen döneceğim yere doğru, bir süre arkalarından bakıyordum, bakarken üzülüyordum yollarımızın ayrılmasına. Neticede onlar iyice uzaklaştı, ben de kendi yoluma koyuldum.

-*-*-*-*-*

Bir yerlerde okumuş olsam gerek. A kişi ile X kişisinin yolları ayrılıyor, sonra diyelim ki y ile birlikte oluyor, sonra z ler k lar da girebilir devreye. En sonunda yine X le aynı yola giriyorlar. Vay be! Demek ki X le kurduğu gibi bir yakınlığı kimseyle kuramadı. Abi zor zaten geçmişte birine sıkı sıkı bağlanan  birisiyle bir şeyler yaşamaya çalışmak. Zulüm gibi.

-*-*-*-*-*

Her ne olursa olsun O'na sıkı sıkı bağlandım ben. Aradan yıllar da geçse, bir başkasına da bağlansam.. Unutulur mu be ona bakışım, onu görüş şeklim.. "Öyle bir rüya" şarkısı benim için de yazılmış. Evet, O'ndan sonra her şey O'na benzedi.
İnsanlara bakıyorum, çoğunlukla erkeklere. O'nda olan bir şeyleri diğerlerinde de görmeye çalışıyorum. Çoğunlukla sonuç "fail" oluyor. Ama mesela dünkü hoş çocuk adım adım yanımdan uzaklaşırken arkasından baktım, kıvırcık gibiydi saçları. Ama O'nunki kadar değil. Sonra O'nun saçlarını hatırladım.

-*-*-*-*-*

Ben de O'na dair mantık sistemi içinde düşündüğümde O'nunla kesinlikle birlikte olmamam gerektiğini biliyorum. Ama işte bir şeyler var beni ona çeken, acayip bir şeyler hem de. Takıntı, hastalık, aşk.. Ne derseniz deyin. Hepsine eyvallah. Ama o çekim var işte. (21-02-2016, 12.52)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder