5 Kasım 2016 Cumartesi

"havuç" artık hayatımıza girmişti, WHAT CAN I DO SOMETİMES

dr geliyor ara ara aklıma. beni istemeyişine anlam veremiyorum. epeyce şaşırıyorum. bu adamın benden hoşlandığını düşünmüştüm. ama görüşmek dahi istemiyor benimle. neden ki? bence merak ediyordu beni. neden böyle oldu. aklım almıyor. anlam veremiyorum.
ara ara yüzü, gözleri aklıma geliyor. bazen onun davrandığı gibi davranıyorum hastalara.
epeyce özlüyorum onu.

sonra utku var. aikido hocası oluyor kendileri. heyecanlanıyor gibi ara ara. bugün "ismini biliyordum, unuttum, neydi" gibi bir şey dedi birisi için. o ara "yeme bizi" şeklinde bir bakış attım, "gerçekten biliyordum" dedi heyecanlı gülümsemesiyle. adamın yaydığı enerjiden bir sevgilisi olduğu sonucuna varılmıyor kesinlikle. aksine "yazık ya kadınsız kalmış" diye düşünüyorsun. ama bir sevgilisi var. bugün an an gözlerini üzerinde hissettim hatta sevgilisinin. ne sevgilisi ya, nişanlılar. ama kız küçük ya. yaşsal olarak evet küçük, ama deneyim açısından da küçük. belli steril de bir ortamda büyümüş. yüzünden anlıyorsun küçük olduğunu.

çok acayip bir an oldu. onunla eşleşti, onun üzerinden bir hareket gösteriyordu. kızı yere devirdiğinde ben kıza bakıyorum o bana bakıyor. 3-4 kez oldu hem de bu. ne yapmaya çalışıyor?
hipnotize olunuyor sanki benim gözlerime. hipnotize olmuş gibiydi.

son gördüğüm güne kıyasla epey baktı bana. son görüşümde bildiğin ignore ediyordu beni.
bir hareket gösteriyordu. "böyle sevilir" gibi bir şey dedi. epey canımı acıttı. ben de bir tepki verdim, canımın acıdığına dair. güldü, gitti. ben partnerimle arkasından geyik çevirirken, nişanlısı kötü kötü, "dön önüne, ne gülüyon lan" bakışıyla bana baktı.

nişanlı bir adama bakmayı ben de istemezdim. ama çok tatlı adam ya. uzun süredir bu kadar tatlı bir adam görmedim. hem benim başıma gelmesini istemediğim şeyi başkasına yapmamak gibi bir şeyim vardı ya hani. nasılsa yapmadığım şeyler de başıma geliyor. tamam eşim olsa birisi ona yönelsin istemem. ama yönelen yönelir. kimse de buna engel olamaz. o eş de o kişiye yöneliyorsa siktir olsun gitsin zaten. velhasıl ben bu çocuğu unutmuycam. hoşalnıyorum işte adamdan. bakıcam, yönelicem ona. nişanlısı da kudurursa kudursun. zaten adamla nişanlanmış, zaten yakınlar. bir zahmet izin ver de biz de uzaktan da olsa sevelim, beğenelim adamı. bu kadarını çok görme bari. (6 kasım 2016, 00.06)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder